19 Ağustos 2018 Pazar

Beş köpek figürlü, dekoratif cam obje seti (5 adet)


köpek cam kavanoz geri dönüşüm recycle dekopasaj

Geri dönüşüm yazılarıma, tam gaz devam ediyorum. :)
Uzun süredir biriktirdiğim, cam kavanozlarımı yenilemiştim; bir önceki yazımda "kedi"li olanları paylaşmıştım. Bu sefer, sıra; "köpek"li olan cam kavanozlarda.

Etiketlerini özenle söküp, yıkayıp, temizleyip, mutfak dolabının içerisinde istiflemiştim.
Boyamaya çok üşeniyordum, hatta aylarca üşenmeye devam ettim diyebilirim. :)

Bu altın rengi / gold boyaların kapatıcı olabilmesi için gereken; 
bir kat boyamak, kurumasını beklemek,
sonra tekrar boyamak, tekrar kurumasını beklemek,
sonra tekrar..:)

En son olarak da üzerine, vernik uygulama aşaması var, bir de.

köpek figür cam kavanoz yenileme geri dönüşüm

Bana bu aralar, bir deli enerjisi geldi demiştim, bir önceki yazımda da. :)
Şu kavanozlara bir el atayım dedim 
ve 4 adet kavanozu kapağını boyadım, üzerine vernik uyguladım.
Köpek figürlerini boyadım, yapıştırdım 
ve son dokunuş olarak da özenle topladığım kozalaklar ile süsledim.

köpek gold altın boya dekopasaj cam kavanoz geri dönüşüm

Dört adet, köpek figürlü kavanozu,
"Zebramo" sitesinde hemen satışa koydum.

Köpek-sever, yeni sahiplerini buldu, bile. :)

köpek cam kavanoz yenileme recycle geri dönüşüm

Bu ürün, SATILDI.

İlginiz için teşekkürler.

Benzeri bir ürünü,
"Zebramo" sitesinde yer alan, "Beril Öke Gülen" sayfamdan,
kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:


köpek cam kavanoz geri dönüşüm dekopasaj

sevgili Pinterest'ten bulmuştum; söylemeden geçmeyeyim. :)

Bu dekoratif cam kavanozları, beğendiniz mi?

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)