14 Ağustos 2018 Salı

Yapay Çiçekli, Dekoratif Cam Şişeler

Evet, yine bir geri dönüşüm yazım ile karşınızdayım..

Uzun bir süredir, geri dönüşüme takmış durumdayım.
Evimde de kağıt-karton-plastik-teneke atıkları, ayrı olarak poşetleyip; belediyelerin talep üzerine yerleştirdiği, mavi çöp konteynerlerine atıyorum. 

Cam atıkları ise; yarısı beyaz yarısı yeşil olan, şişe formundaki cam kumbaralarına. 

O kadar ki; kuruyan ojemin, biten roll-on deodorantımın cam kısmını, cam kumbarasına;
plastik kapaklarını ise; mavi ambalaj atığı konteynerine atmaya üşenmeyecek kadar,
bu konuya önem veriyorum. 

Keşke, herkes bu bilince ulaşsa da...
daha az çöp çıkartarak; çevremizi ve dünyamızı daha az kirletsek,
 enerjiden tasarruf ederek; her geçen gün kötüye giden ülke ekonomimize, azıcık da olsa yarar sağlasak.

Gelelim, son geri dönüştürdüğüm objelere..

geri dönüşüm şarap şişe yapay çiçek vazo

Şarap şişeleri ile işim bittikten sonra, etiketlerini soyuyorum,
bir güzel temizliyorum. :)

Daha sonra, ağız bölümünü jüt ip ile sararak; bu şişelere, dekoratif bir hava kazandırıyorum.

Son dokunuş olarak da içine, birbirinden tatlı, rengarenk yapay çiçekler yerleştiriyorum.

Böylece, çok şık dekoratif objelere dönüşüyorlar.

Herkes, kendilerini çok beğeniyor. :)

evinizi güzelleştirmek isterseniz;

"Zebramo" sitesinde bulunan, "Beril Öke Gülen" sayfamdan,
  kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:

https://zebramo.com/products/yapay-cicekli-dekoratif-cam-siseler-3-adet-347432149

Geri dönüşüm için siz neler yapıyorsunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)