14 Ağustos 2018 Salı

Plaj Çantası (IKEA Kumaştan Geri Dönüştürülmüş)

Geri dönüşüm çılgınlığım devam ediyor.. :)

Bu güzel IKEA kumaştan zamanında, perde dikilmiş.
Daha sonra, mindere dönüştürülmüş..
Benim elime geçince de ne yapsam, bu renkli yüzlerle dolu, stil sahibi kumaş ile diye uzun süre düşündüm. Yıkadım, bekledim. Tekrar yıkadım. Sanırım böyle böyle, aradan haftalar geçti.

En sonunda, plaj çantası olarak; çok hoş olabileceğini düşündüm.
Kalıbını çıkarttım ve kesmeye-dikmeye başladım.
Ortaya bu çok kullanışlı ve şık plaj çantası çıktı:

IKEA kumaş yüzler plaj çantası satın al

Plaj Çantası (IKEA Kumaştan Geri Dönüştürülmüş)


Bu ürün, SATILDI.
İlginiz için teşekkürler.

Markamın adı "paper faces" yani; "kağıt yüzler" gibi yüzlerle oluşturulmuş, 
bu deseni gerçekten çok beğeniyorum. Bu deseni hayal edip, hayata geçiren IKEA tasarımcısının beyninden öpüyorum. :)

IKEA kumaş yüzler plaj çantası satın al

Çantanın iki yüzünde; farklı desenler mevcut.

plaj çantası satın al

Yine, aynı IKEA kumaştan
güneş kremi, gözlüğü gibi ıvır zıvır eşyalarınızı koyabileceğiniz, küçük çantalar da ürettim:

IKEA kumaş geri dönüşüm çanta satın al



geri dönüşüm makyaj çantası satın al



Geri dönüşüm rocks. :)

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)