22 Şubat 2019 Cuma

Her Tırnağa, Farklı Oje Trendi! / Ombre Nail Art

Efendiim, 
hayat bazen o kadar sıkıcı gelebiliyor ki bazılarımıza, her güne bir icat çıkartıyoruz.
Cem Yılmaz'ın da dalga geçtiği gibi..
 "Grahaam.. Alo alo, alo alo, gece gece başımıza icat çıkartma." :)

Yine, canı çok sıkılmış, yenilik peşinde koşan birileri, yakın bir geçmişte, her tırnağa farklı renkte oje boyama trendi çıkartmış. Kadınların 'mono'ton hayatlarını biraz olsun renklendirebilmek için olsa gerek. :)

Gerçi, tırnaklarını boyayan erkekler de yok değil ama onlar genelde punk / rock yıldızları, dinleyicileri veya Japon sokak modasını takip edenler falan. Yani; sayıları çok da fazla olmadığından dolayı, bugünkü konumuz; oje süren erkekler değil.

 her tırnağa farklı oje trendi nail art

Her kadının mutlaka birkaç renk ojesi vardır.
Bu ojelerin her birini, bir tırnağınıza sürerek, açıktan koyuya renk geçişli şekilde sürerek,
yukarıdaki "ombre nail art trendi"ni uygulayabilirsiniz.

 her tırnağa farklı oje trendi nail art

Eğer, pembenin tonlarını seviyorsanız;
yukarıdaki ombre oje sürme örnekleri, tam size göre.

 ombre oje nail art farklı renkli oje

Hep aynı rengin tonlarını da kullanmanız gerekmiyor, tabii ki.
Yine de açıktan koyuya doğru boyanmış tırnaklar, göz okşuyor.

 her tırnağa farklı renk oje trendi nail art

Ahan da yukarıdaki gibi.
İnsan gözü, "düzen" ararmış.
Sanırım, bu yüzdendir ki; düzenli bir renk geçişi, gözümüze daha estetik görünüyor.

 nail art mor oje her tırnak farklı

Oje rengi; mavi olur, yeşil olur, mor olur.. orası artık, sizin zevkinize kalmış.

 her tırnak farklı renk oje nail art

Turuncumsu tonlardan kırmızıya oradan da bordoya uzanan oje renkleri de oldukça özenli duruyor.
Pek benim tarzım pek değil ama "çeşit olsun" diye paylaşıyorum. :)

 her tırnak farklı renk oje nail art

Ben hep aynı iki renk ojeyi satın alırım; biri, kirli kan kırmızısı, diğeri ise; minimal siyah
Mini-mini-mal.. Mini-mini-maal.. :)
Ha, bundan bize ne diyebilirsiniz, tabii ki. :) 
Ne bileyim öyle, sizlerle paylaşma isteğim geldi, bu gereksiz bilgiyi. :))

 renkli oje farklı tırnak nail art

Yani, öyle aynı rengin tonlarından oluşan bir oje seriniz yoksa, üzülmeyin.
Elinizdeki mevcut ojeleri, yukarıdaki örnekteki gibi de değerlendirebilirsiniz.

 her tırnağa farklı renk oje trendi nail art

Oje fiyatları da uçtu. Her şeye zam geldiği gibi, ojelere de geldi.
Şimdi 5 renk oje, alsanız; nereden baksanız; 25-40 TL civarı tutar.
Gördüğünüz gibi, trendleri de yakalamak da masraflı. :)
O yüzden, yakalamasanız da olur. Bırakın, kaçsın.. :))

 her tırnak farklı oje nail art trend moda

Bu arada, kurumaya yüz tutmuş ojelerinizi, içerisine birkaç damla aseton damlatıp, çalkalayarak,
yeniden hayata döndürebilirsiniz. Bunu bilen bilir ama bilmeyen de birçok kişi vardır, eminim ki.
Hadi, bu kıyağımı da unutmayın. Hadi, hadi, yine iyisiniz.. :))

 her tırnak farklı renk oje trend moda nail art

Devir; ekonomi devri. Plastik market poşetleri, bile ücretli oldu (ki kesinlikle protesto ediyorum).
İki tırnakta aynı renk ojeyi kullanarak, biraz ev ekonomisi yapabilirsiniz. :)

 her tırnağa farklı renk oje nail art moda trend

Yeşil-kahve tonlarıyla da zarif bir görüntü yakalamanız mümkün.

 her tırnak farklı renk oje nail art trend moda

Akıllı bir kadın, üç renk ojeyle, ombre oje modasını uygulamayı başarır, bence. :)

 her tırnağa farklı renk oje trendi moda nail art

Bu her tırnağa, farklı renk oje boyama trendini uygularken;
etrafınızdaki eşyalardan da ilham alabilirsiniz. Mesela, yurt dışında "mug" yani; kahve kupasından ilham alınarak böyle yaratıcı denemeler yapılıyormuş. Kim tutar, sizi? :)

 nail art moda trend tırnak bakım güzellik

"Grinin 50 tonu" ilginizi çekiyorsa; canlı renkler ile pek aranız yoksa;
bu yukarıdaki "nail art" örneğini uygulayabilirsiniz.

 nail art moda trend tırnak bakım güzellik

Tırnaklardan bir tanesini, simli oje ile boyayarak; tırnaklarınıza, hareket kazandırabilirsiniz.
Ojelerinize uygun renklerde yüzüklerle de çok daha dikkat çekici bir hale getirebilirsiniz.

 simli oje pembe mor nail art manikür

Birkaç örnek daha paylaşayım ki "Vay efendim, tek örnekle geçiştirdi" falan olmasın. :)
Sonra, ortamlarda arkamdan konuşmayın. :)

"Blog yazmakta ne var kiğğee, çok kolay bencEe" diyen tatlışlar oluyor, bazen.
Blog yazılarımı yazmadan önce, bazen saatlerce araştırma yapıyor;
en güzel görsel örnekleri topluyor, sonra eleme yapıyor, sıraya diziyor ve her biri üzerine
bilgilendirici, açıklayıcı notlar eklemeye çalışıyorum. Ayrıca, doğru etiket yapmayı bilmek, dile hakim olmak, zengin kelime dağarcığı, trendleri takip etmek, blogunu sürekli aktif tutmak, okunma sayısını arttırmak, Google vb. arama motorlarında üst sıralarda yer almaya çalışmak gibi bambaşka konular da var ama onlara hiiç girmiyorum. :)

Emeğe saygı, lütfen! :)

Neyse, sinirlendim, konudan uzaklaştım, yine. :)
Kaldığımız yerden, her tırnağa farklı oje trendi yazıma devam edeyim.

 simli oje tırnak mor moda trend nail art

Mor renk ojeden vazgeçemeyenler için de bir örnek paylaştım.
Kayıtlara geçsin, lütfen. :)

 simli oje nail art moda trend tırnak bakım

Bu arada, bu "ombre nail art" örneklerini, sevgili Pinterest'ten buldum.
Yani, "O ojenin markası ne, adı ne, numarası kaç?" diye sorular sorarsanız; hiç bilemiyorum, şimdiden söyleyeyim. :)

Daha çok örnek için Pinterest'te bulunan,
"Nail Art / Tırnak Süsleme Sanatı" adlı panomu ziyaret edebilirsiniz:

https://tr.pinterest.com/berilokegulen/nail-art-t%C4%B1rnak-s%C3%BCsleme-sanat%C4%B1/

Bir oje sponsorum olaydı, iyiydi..
Ben de her tırnağıma farklı renk oje sürer, numarası şu, markası bu diye size "viral reklam" yapardım. :)) Sosyal medyada, haber sitelerinde dolaşırken; yeterince reklama boğulmuyormuşsunuz gibi. :)

Bkz: Hiç reklam yapmıyormuşum gibi çek, kanka :)

Gördüğünüz gibi; tamamen "kendi kendime" şey yaptım. :)

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

4 yorum:

  1. Oje sevmememe rağmen çok eğlendim.:)

    YanıtlaSil
  2. önce bi sevmedim gibi oldu ama sonra yeşil tonları görünce sevdim gibi oldu :)) karasızım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de henüz denemedim, itiraf edeyim ama deneyen arkadaşlarım var; güzel duruyor bence. :)

      Sil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)