7 Mayıs 2020 Perşembe

Siyah Dantel Düş Kapanı / Duvar Süsü

Yepyeni bir tasarım ile karşınızdayım!

Gönüllü karantinada ve sokağa çıkma yasağı nedeniyle, zorunlu olarak evde bulunduğum bugünlerde,
boş durmuyorum ve üretmeye devam ediyorum.

Durmak yok, çalışmaya devam! :)
Büyükşehir çalışıyor.. :p

Siyah Dantel Düş Kapanı / Duvar Süsü

Siyah Dantel Düş Kapanı / Duvar Süsü


Siyah Dantel Düş Kapanı / Duvar Süsü

Satın almak için:


Siyah Dantel Düş Kapanı / Duvar Süsü

Bu özel tasarımımı, bir adet kasnağın yarısından hazırladım.
Önce, çok sevdiğim, siyah mat boya ile boyadım, sonra üzerine kadife dokulu mat vernik uyguladım.
Ben parlak verniklerden ve boyalardan pek hoşlanmıyorum, nedense.
Mat dokulara ise aşığım, resmen. :)

Üzerine de bu muhteşem siyah danteli, tamamen elde dikerek, gerdim.

Siyah Dantel Düş Kapanı / Duvar Süsü

Sonra, bu güzel düş kapanı tasarımını, 
siyah püsküller ve tül çiçekli şeritler ile süsleyerek hareketlendirdim.

Kızılderililer, bu tip düş kapanlarını, yataklarının hemen üstüne asarlarmış.
Kötü ruhların, düş kapanına yer alan iplerin üzerinde, yollarını kaybettiklerine 
ve yatağın sahibinin kötü rüyalardan yani kabuslardan uzak kaldığına inanırlarmış.

Bunu ilk kez duyduğumda, çok etkilenmiştim.
Ondan beridir, düş kapanı üretiyorum.

Sizin olsun isterseniz..

Siyah Dantel Düş Kapanı / Duvar Süsü

"Zebramo" sitesinde yer alan "paper faces" mağazamdan satın almak için:


Bu tasarımı beğendiniz mi?

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

2 yorum:

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)