17 Ağustos 2020 Pazartesi

Mükemmel Sırt Dövmesi!

 

Geçen gün, Pinterest'te dolaşırken; rastladığım,

bu muhteşem sırt dövmesini, sizlerle de paylaşmak istedim.

Çizgisel oluşu, lekesel dövmelere göre; çok daha acısız olacağını anlatıyor, bence.

Bu mükemmel dövmeye, aşık olunca; 

bir süre önce, dövme yapmaya başlayan bir arkadaşıma fotoğrafını gönderdim. 

"Yaparım ben bunu. Yapalım mı sana?" dedi.

Ben de çok heyecanlandım, tabii ki ama sonra, "küçük bir tane" falan diye kıvırmaya başladı, kendisi. :)) Şu anda, bunu okuyorsa; gülüyordur, kesin. :)

Neyse, efendim, zaten yapımı, bu kadar uzun sürecek ve biraz da acılı olacak bir dövme için henüz hazır hissetmiyorum, kendimi. Sadece, düşüncesi hoşuma gitti. :)

Belki, sırtına dövme yaptırmak isteyen ve böyle orijinal bir tane arayan vardır diye düşünerek; bloğumda paylaşmak istedim.

Bu erkek ve kadın portresinden oluşan dövme, her ne kadar ilk bakışta, "mükemmel" görünse de

estetik gözü, oldukça gelişmiş biri olarak (Bu konusa mütevazı olamayacağım);

bazı "iyileştirilebilir" bölümleri olduğunu belirtmek isterim.

Örneğin; kadın portresinde, kirpikler, çok sıralı ve yapay görünüyor yani; doğal değil, bu bir.

Yine, kadın portresinin çenesi, yukarı doğru fazla yuvarlanmış; hatta yamuk. 

Biraz daha sivri bir çenesi olmalıydı, bence.

Dudakları ise; üstteki, alttakine oranla kalın ki; bu doğada görmediğimiz bir insan dudağı 

çünkü normalde, her insanda, üst dudak, alt dudağa göre daha incedir.

Dudaklarına estetik müdahale yaptıran, bazı insanların dudaklarının çok garip ve nahoş görünmesinin de en önemli sebebi; üst ve alt dudaklarının "eşit" veya "üst dudağın, alt dudağa göre daha kalın" olmasıdır.

Erkek portresinde ise; herhangi bir kusur bulamadım. :)

Belki alın çizgisi, biraz daha kısa ve 90 derece gibi dik olmak yerine; hafif sağa eğimli olabilirdi

 ama yine de hoş görünüyor.

Sırtına, bu dövmeyi yaptıran kızın "ben"lerinin ise; dövmesine artı değer kattığını düşünüyorum.

Sulu boya damlaları gibi tatlı bir hava vermiş, çok sevdim.


Dövmeler ile ilgili daha çok fikir edinmek isterseniz;

Pinterest'te bulunan, "Tattoo / Dövme" adlı panomu takip edebilirsiniz:

https://tr.pinterest.com/berilokegulen/tattoo-d%C3%B6vme/

Pinterest'te takip etmek için:

https://tr.pinterest.com/berilokegulen/

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)