7 Mart 2022 Pazartesi

Fındıkzade Cuma Pazarı, 4 Mart 2022

 Merhabalar,

Bloğum ve yeni açtığım Youtube kanalım için bu sefer,

4 Mart 2022 tarihinde, Fatih'te bulunan, Fındıkzade Cuma Pazarı'na gittim.

Bu pazar yazıma, rengarenk Kanken sırt çantaları ile başlamak istedim.

Fiyatlarını sormayı unuttum ama fotoğraflarını çekmeyi ihmal etmedim. :)

Biraz da "hipster"lara çalışalım, değil mi? :)

Bu çantaların tasarımın çok beğeniyorum, aslında ama neden almıyorsun diye soracak olursanız;

Kadıköy'de, bir ara, herkesin sırtında, bu çantalardan vardı..

Sanırım çok gördüğüm için doz aşımı oldu.

Yoksa, benim tarzım da olur, kendileri. :)

Bu çantalar, internette, 129 - 149 TL civarında satılıyor.

Brandroom - Beymen gibi yerlerde ise; 1299 - 1399 TL  gibi fiyatlara da görebilirsiniz.


"Şaka gibi" yazıyormuş, sonradan gördüm. :)

Pazarda, böyle sarı, kırmızı, lacivert, siyah beyaz çizgili, basketbolcu formaları bulmak da mümkün.

Leonard kim bilmiyordum çünkü basketbol ile ilgilenmiyorum 

ama Google Amca, sağ olsun; kim olduğunu öğrendim:

2 numaralı, "Toronto Raptors" formasıyla; Kawhi Leonard.

Diğer formalara dair herhangi bir bilgim yok. Bilen varsa; yorumlara yazsın.

Basketbol ile ilgilenen arkadaşınıza, çocuğunuza, eşinize, sevgilinize vs. alıp, hediye edebilirsiniz.

Bu yazımda, sizlerle, 

daha önceki pazar yazılarımda, pek yer vermediğim ürünleri ve tezgahları paylaşmak istedim.

Bu turuncu, sarı, pembe, vizon, krem, siyah gibi renklere sahip "loafer"lar,

yani "mokasen" ayakkabı modelleri, dikkatimi çekti.

Biraz numaralarına baktım; genellikle küçük numaralar vardı.

Benim gibi 40-41 giyen koca ayaklıları, hiç düşünmüyorlar, maalesef.. :)

Hafif ayakkabılardı, rahat görünüyorlardı. Tabii, daha çok ince uzun ayaklı olanlar için uygun.

Kısa paçalı, kumaş pantolonların ve eteklerin altına, çok hoş duruyorlar.

Fiyatlarını hatırlamıyorum; sordum ama unuttum. :)

Yine, aynı tezgahta, kalın, nikel zincir detaylı, taba rengi bir mokasen ayakkabı daha buldum.

"Beril, bunu beğendi". :)

Aynı tezgahta, böyle bir fiyonk detaylı, topuk bölümü açık, arkadan bantlı, düz taban, saten bir ayakkabı modeli gördüm. Modelini sevdim, aslında. Kalitesi çok iyi olmasa da doğru bir kombin yapıldığı takdirde, çok hoş durabilir. Örneğin; siyah-beyaz puantiyeli veya çizgili, retro stilde, diz altı bir elbisenin altına, çok tatlı durabilir.

Kül Kedisi Cinderella (Sindirella) da camdan ayakkabısını, bu tezgahta unutmuş.. :))

O da Fatih - Fındıkzade Cuma Pazarı'na geliyormuş :p :)


Şaka bir yana, bu PVC, parlak gümüş rengi taşlı, şeffaf kalın topuklu ayakkabılar,

bu aralar, neredeyse, her pazarda, rastlayabileceğiniz modeller.

Bunlar giyildiği zaman, buğu yapıyor ve ortaya kötü bir görüntü çıkarıyor, bence ama

almak isteyen olursa, mani olmak istemem. İlginç bir model, sonuçta. :)

Neyse, masallardan, gerçek hayata dönelim..

Birçoğumuz, pandemi yüzünden, kalıcı olarak, evden çalışmaya başladı.
Ben zaten, evden çalışıyordum, o yüzden hayatımda, pek bir değişiklik olmadı, açıkçası.

Bütün gün, evde oturunca, "Camdaki Kız" Dizisi'nde, "Cana" karakterini canlandıran; Hande Ataizi'nin de bir sokak röportajında, dediği gibi "Madem bütün gün, evdeyiz, bari hakkını verelim" diyerek, ben de renk renk eşofman altları, "sweatshirt"ler almıştım. Halen daha dayanamayıp, yeni modeller satın alıyorum, bazen. 


Bu sezon da ne eşofman altı yaptı.. :)

Bu tezgahta, 60 TL'ye eşofman altları vardı, gördüğünüz üzere.
Ben eflatun, lila, açık gri, pudra ve ten rengi eşofman altı modellerine takmış durumdayım.
Onlardan alacağım, mutlaka.

Eşofman altı fiyatları, pazarda, farklı tezgahlarda çok değişiklik gösteriyor.
35 - 40 TL'ye de bulabiliyorsunuz. 60 - 75 - 90 -100 ve hatta 100 TL üzerine bile.
Fiyata göre kalite de değişiyor, tabii ki. 

Pamuklu olan, eşofman altı modellerini tercih ederseniz; rahat edersiniz.
Ben polar pijama altlarını, pek tercih etmiyorum, açıkçası. Poların tene değmemesi gerektiğini düşünüyorum çünkü şardonlanmış sentetik bir kumaş, aslında. 

Üst grupta ise; tişört veya triko kazak üzerine, polar üst giyilebilir.
Hatta, Uludağ, Kartalkaya gibi yerlere, kış tatiline gidiyorsanız; içinize mutlaka bir polar üst giyin derim çünkü çok sıcak tutuyor. Altınıza da pantolon içine, termal taytlardan giyerseniz; hiç üşümezsiniz. Kesin bilgi, yayalım.. :)

Tayt demişken; size bu tezgahtan da bahsetmek isterim.

Rengarenk desenli, baskılı taytlar, gerçekten çok güzel görünüyor..

Kendall + Kylie taytlar, sadece 20 TL.

Evet, evet yanlış duymadınız; sadece 20 TL!

Trendyol'daki fiyatları ise; 199,95 TL ile 299,95 TL arasında değişiyor.

Bana inanmıyorsanız; buradan bakabilirsiniz:

https://www.trendyol.com/kendall---kylie-tayt-x-b110434-c121?sst=PRICE_BY_ASC&pi=2

Gucci desenli taytlar da var, bu tezgahta. Mor ve mavi renkli olanlar.

Orijinallerinin, çocuk için olanın fiyatı bile; 1600 TL'nin üzerinde.

Tabii ki kumaşı polyester ancak bu fiyata, böyle havalı ve sanki pahalıymış gibi görünen bir tayt bulamazsınız, ben size söyleyeyim. Spor yapanlar için ideal. 

Tayt giyen kızlara, buradan duyurulur.. :)

Aynı tezgahın diğer yarısında, yine 20 TL'ye böyle pantolonlar / jeanler vardı.

Ben de buradan iki adet pantolon satın aldım.

Bir tanesi, "jegging" denilen; "jean" ve "legging" karışımı olan ;

yani çok esnek olup, bacağı tayt gibi saran, jean görünümlü modellerden. 

Kışın, çizmelerin içine giymek için böyle yumuşak ve potluk yapamayan modeller, 

gerçekten süper oluyor.

Laciverte yakın, koyu mavi bir renk jegging satın aldım, buradan. 

Bir tane de koyu kahverengi, üzeri "mumlu" diye tabir ettiğimiz modellerden,

kanvas bir pantolon satın aldım. O kadar güzel bir dokusu var ki 20 TL'ye aldığıma, halen inanamıyorum. :) Youtube kanalımda, "Neler Aldım?" videomda, paylaşacağım.

Bu pazarcı amca, iyi bir insana benziyordu. Aldığım pantolonlardan birinin üzerinde, beden yazmadığı için emin olamamıştım ama uymazsa; getir, değiştiririm dedi. Fiyatları da çok uygun tutmuştu.

Aslında, pantolona pek ihtiyacım yoktu. Gardırobum, pantolon dolu ama biraz da esnaf kazansın istedim. Maddi açıdan oldukça zor günlerden geçiyoruz. Birbirimize destek olmamız lazım.

Bu tezgah, biraz sapa bir yerde kalıyordu. Ana aks üzerinde değil de yan sokaklardan birinin sonuna doğru idi. O yüzden, o kalabalıkta denk gelemeyebilirsiniz, belki ama arayın, bulun, mutlaka.

Bir de "Sigara sağlığa zararlıdır, sigarayı azaltın" deyin, benim için.

Ben öyle diyerek, izin alarak, fotoğrafını çektim; hatıra olsun. :)

Erkekler, bizim için bir şey paylaşmıyorsun diye çemkirmesinler.. :)

İşte, bu inanılmaz yumuşak, katlamalı, balıkçı yaka üstler, sadece 50 TL'ye, bu tezgahta.

Koşun, alın. :) Kumaşı, çok güzeldi. Penye gibi yumuşacık.

Renkleri de tam erkek renkleri, gördüğünüz gibi.

Açık ve koyu gri melanj, lacivert, mavi, siyah, beyaz..

Unisex kullanıma uygun. Bir sonraki gidişimde ben de almayı düşünüyorum.

Böyle zamansız tasarımları buldunuz mu hiç kaçırmayıp, alacaksınız, arkadaşlar. :)

Özellikle fitilli kadife ceketlerin içine çok şık duruyor.

Erkekler için biraz da don paylaşayım.. :))

Bu lastik bölümü, Calvin Klein yazılı, pamuklu boxer modelleri, 10 TL'ydi, yanlış hatırlamıyorsam.

Tommy Hilfiger yazılı, bu ten rengi model de sade ve şık duruyor.

Bu marka adı yazılı modellerin fiyatları, tezgahlarda göre çok değişiyor.

10 - 20 - 25- 30 - 35 - 50 TL gibi farklı fiyatlar görülebiliyor.

Biraz dolaşıp, uygun fiyatlı ve pamuklu olanları bulunca, birkaç renk satın alın, bence.


7.5 TL'ye, desenli teyze külotları da bu tezgahta. :)
Bunların desenleri, bana pek hitap etmiyor. Beden olarak da biraz büyükçe oluyorlar.
"Bato" diye tabir ettiğimiz modellerden yani geniş basenli kadınların tüm poposunu toplayan modeller.


15 TL'ye, yine böyle günlük, teyze modelleri mevcut. Hemen yanındaki tezgah, burası da.
Böyle tezgahlara, ben kardeş tezgah diyorum. Genellikle, aynı kişiler bakıyor. :)
Aradan, karton ile ayrılıyor.


Daha seksi modeller arayanlar için böyle fantezi modeller, dantelli sütyenler de mevcut.


Bu modellerin fotoğraflarını, hızlıca çektiğim için fiyat sormaya zamanım olmadı 
ama bir üstteki görselde, 50 Yazıyor. Eğer, o kartonun üzerinde yazan fiyat, bu modellere ait ise;
50 TL, gayet uygun bir fiyat. İnternette, çok daha pahalı oluyorlar.
Beyaz, fena değilmiş. Evlenecek olanlar, çeyize atsın, bir tane. :))


Fantezi demişken; şu postun şu yumuşaklığına bakar mısınız?
Çok toktu ve yumuşacıktı. Fiyatını sormadım ama en az 350 TL falan vardır diye tahmin ediyorum.
Gerçekten bayıldım.. Siyah suni deri kanepemin üzerine de çok yakışır, doğrusu.


Aynı tezgahın devamında, böyle gerçek kürkler de satılıyordu.
Çok güzeller, çok pahalılar ama gerçek kürk satın almayın, n'olur; hayvancıklara yazık..

Benim de elimde anneannemden kalma, gerçek bir kürk var, maalesef.
Atsan atılmaz, satsan satılmaz..
Parça parça kesip, tasarımlarımda kullanıyorum; yazık olmasın diye.

Kendim, hiç gerçek kürk satın almadım, hayatımda.


Yine, aynı tezgahta, böyle kilimler, halılar da bulunuyordu.
Safran sarısı olup, aradan göz kırpanı beğendim.
Baklava desenli, gri olan da hoş. Pek görülmüş bir model değil.

Bir tane Youtube pazar videoları çeken kız var, gidip gidip, pazarcılara,
makine dokuması halılara, "Bu el dokuması mııı?" diye soruyor, delirtecek, beni. :)

Hayır, bunların çoğu, makine dokuması. Yani, "Bunu dokuyan çocuk, kör olmadı", merak etmeyin. :)

Pazara, çok nadiren el dokuması ürün getirirler, onlar da çoğumuzun satın alamayacağı kadar pahalı olur, zaten. Her gördüğünüze, bu el dokuması diye sormayın, yani. Muhtemelen, değildir. :)

Makine dokuması olan birçok halı / kilim / yolluk, çamaşır makinesinde bile yıkanabiliyor, hatta.


Baklava demişken; bu siyah, kırmızı, lila, krem rengi,
baklava dikişli, kapitone çantalar, pazarda, sadece 50 TL'ydi.

"Kapitone" ne demek diye soracak olursanız; iki kat kumaşın arasında, elyaf / kaz tüyü gibi bir dolgu malzemesi yer alan, üzerinde de çeşitli desenlerde dikişler olan , puf puf kumaşlara verilen ad.

Bu çantalar, bana nedense, yeni bebeği olmuş kadınları anımsatıyor.

Hani, böyle içine bebek bezi, biberon gibi malzemeleri tıkıştırırlar ya.. :)

Aslında, rahat, hafif, günlük çantalar. Yani, alınabilir.

Büyüklüğüne göre, fiyat da uygun.

Aynı tezgahta, üzerinde LV yani ünlü, Fransız markası; Louis Vuitton logoları yer alan,

bir bel çantası da satılıyordu. Fiyatı, sadece 35 TL'ydi.

Bence, fermuarı, dore (altın rengi) olsa; daha şık dururmuş.

Yine, aynı tezgahtan devam ediyorum..

Böyle, siyah suni deri bir bel çantası da vardı.

Bu da 35 TL'ydi. Bunu satın aldım, arkadaşlar.

Spor giysilerim ile kullanabileceğim, sade bir model arıyordum ve buldum. :)

Bu tezgahın yanında, böyle pazar arabaları vardı.

Fiyatları, 90 TL civarıydı.

Yine, bu çantacının yakınlarında, anorak montlar satan bir yer vardı.

Bu leopar desenli monttan istiyordum, açıkçası ama sadece bir adet kalmıştı ve o da S yani Small bedendi. 36 beden olan varsa, koşup alsın. Tabii, halen satılmadıysa. Fiyatı: 160 TL.

Belki, son kaldığı için küçük bir indirim de yapar.

"İyi bir çocuk olursanız; belki, Şirinler'i de görebilirsiniz". :))

Neyse, bu berbat espriden sonra, konumuza devam edelim..

Ben dış giyimde, bir beden büyük almayı tercih ediyorum çünkü içine, kalın kazak giydiğimde veya lahana gibi kat kat giyindiğimde, rahat etmek istiyorum. Normalde, Medium giyiyorum yani tam 38 bedenim. O yüzden, bana Large beden gerekliydi ama yoktu, maalesef.

Daha önce, bir toka tezgahı paylaşmamıştım.

Üzerinde, Louis Vuitton markanın logosu olan, böyle minik maşa tokalar buldum.

Fiyatlarını sormadım ama genellikle, böyle tokalar, 3 - 5 TL oluyor.

Hadi, en fazla 10 TL olsun. İhtiyacı olan varsa, gidip alsın. :)

Yine, aynı yerde, böyle kalp gözlü panda şeklinde, uyku göz bantları bulunuyordu.

Çok şirin bir model, bence. :)

Arkasında da siyah üzerine, beyaz puantiyeli, daha sade modeller vardı.

Bunları, uyumakta zorluk çekenlere, yatak odasının yakınında sokak lambası olanlara ve migrenden baş ağrısı çekenlere, öneririm. Uykuya dalmak için yardımcı oluyor. Gözü, rahatsız edici ışıktan koruyor.

Tramvay tarafından olan girişten, biraz ilerledikten sonra görebileceğiniz, bu pijama takımları,

170 TL civarıydı, yanlış hatırlamıyorsam. Kumaşları güzel, pamuklu idi.

Fiyatları, bana biraz fazla geldi açıkçası ama bazı desenleri beğendim.

Kırmızı-siyah ekose, lacivert yıldız desenli ve beyaz çizgili modeller, favorilerim arasında.

Tramvay tarafındaki girişten dümdüz ilerleyince, yolun en sonunda bulunan tezgahta,

böyle kar kristali gibi işlemeleri olan, kırmızı, tunik boy bir kazak gördüm, beğendim. :)

Fiyatını sormadım, maalesef.

Pazarın son tezgahının olduğu tarafta, bu güzel sokak köpeğine, Kızılderili çadırı gibi bir kulübe yapmışlar. Orada, mışıl mışıl uyuyordu.. O gün, güneş olmasına rağmen, hava çok soğuktu.

Sokak hayvanlarını düşünen, böyle güzel kalpli insanların varlığını bilmek, içimi ısıtıyor.. :)

Bu fotoğrafı da hatıra olsun diye çektim.

Pazarın girişinde yer alan bir çorap tezgahından, böyle köpek desenli bir çorap satın aldım.

Aslında, kendime söz vermiştim; bu aralar, çok fazla çorap satın aldığım için 

uzun bir süre çorap satın almayacaktım ama yine dayanamadım. :)

Köpekleri çok seviyorum, ne yapayım? Tipleri, çok hoşuma gitti. :)

Bu tezgahta, 3 tane çorap, 20 TL'ydi.

Ben yukarıdaki köpek desenli olan modeli, 7 TL'ye satın aldım.

Kaktüs desenli çorapları da çok seviyorum.

Ho ho ho.. :))

Muz ve panda desenli çoraplar de şeker gibi. :)

Unicorn yani tek boynuzlu at desenli bu çorap da 

pastel sarı, pembe, mavi renkleri ile oldukça güzel görünüyor..

Peki, bu kulaklı çorap modellerine, ne demeli?

Yok, böyle bir şirinlik.. :)


Bunlar da kulaklı panda ve baykuş çoraplar.. :)


Dolunayda, uluyan kurt desenli, bu mor çorabı ise ilk kez gördüm, bir pazarda.
İlginçmiş.. MHPli değilim, arkadaşlar, merak etmeyin. :)


Gelelim; pazarların olmazsa olmazları listesinde yerini alan; kırlent kılıflarına..
Bu çift yönlü / renkli, pul payetli, kırlent kılıfları, bir ara, çok modaydı.
Halen daha evlerde, çokça görüyorum.

Bende de kendi diktiğim üç adet pullu model var; biri, siyah kalp şeklinde, biri, düz siyah kare, 
biri ise gümüş rengi, askısız bir üstten dönüştürdüğüm, kırlent.

Çatlamış görünümlü modeller, daha yeni sayılabilir.


Bu kirpikli kırlent kılıfları da yine biraz de-mode oldu yani modası geçti, aslında.
Çok görüldü ama yine çoğu evde, en az bir tane vardır, herhalde. Benim evimde yok, şahsen.

Versace, Chanel yazılı modeller, nispeten daha yeni sayılır.


Siyah-beyaz-pembe Chanel desenli, kırlent kılıflarını, ben de beğeniyorum.

Bu kırlent kılıflarının fiyatları değişiyor; 20 - 25 - 30 - 35 - 40 - 55 TL gibi fiyatlar duyuyorum.


Sağ taraftaki, kısa tüylü, yumuşacık kırlent kılıflarına ise bayıldım!
Fiyatları, 70 TL'ydi. Biraz fazla fiyat bence ama aşırı yumuşaktı, çok güzeldi..

İç yastıkları ise 30 TL'ye satılıyormuş.
Yani, kırlent kılıfını almakla bitmiyor iş, anlayacağınız.

"Minareyi çalan, kılıfını hazırlıyor", bildiğiniz gibi. Siyasi mesaj içermektedir. :p

İç yastıkları, ben Trendyol'dan 4'lü paket şeklinde satın almıştım, birkaç ay önce.
İndirim zamanını bekleyip, teslimat noktası kuponuyla satın aldığım için adet fiyatı, daha uyguna gelmişti diye hatırlıyorum ama zamlardan sonra, artmıştır, muhtemelen.


Sıcak ve yumuşak dokulardan bahsetmişken;
çok uzun süredir almak istediğim, şu Fendi (dünyaca ünlü, İtalyan markası) yazılı, 
kışlık şal / atkı modellerinden aldım, en sonunda. :)


Bu tezgahın sahibi, bu güler yüzlü, genç adam.
Böyle yazınca da kendimi 100 yaşında gibi hissettim, birden. :))

Bu çocuktan, gidip alın, mutlaka. 
(Tramvay girişinden dümdüz gidince, yolun sonuna doğru, köpeciğin kulübesine yakın).
Dürüst, iyi niyetli pazar esnafını destekleyelim, arkadaşlar.. :)


Elindeki ve tezgahın üzerinde serili olan iki modeli satın aldım.
Biri Fendi, diğeri Louis Vuitton yazılı. Adet fiyatı, 80 TL.


İkisi de çift taraflı. 
Bir tarafı, açık renk, diğer tarafı ise koyu renk.
Sıkıldığınız zaman, diğer tarafını çevirip kullanabilirsiniz, yani. :)

Ben boynuma sarmak, omzuma atmak için aldım. 
Çok sıcak tutuyorlar. Kesinlikle tavsiye ederim.


Bu şal / atkı modelleri, sadece kadınlar için diye düşünmeyin.
Bizim apartmanda, gay bir komşum var.
Geçen gün, kapıda karşılaştık; siyah beyaz olan Louis Vuitton modelinden takmıştı. :)
Unisex diyebiliriz, yani. Erkekler de paltonun üzerine taksın.


Bu tezgah, tramvaya yakın olan girişten dümdüz ilerledikten sonra, yolun en sonuna doğru.


Bu yukarıdaki ise; büyük boy, TV battaniyesi gibi olanı.
Fiyatı; 250 TL.


Bu aralar, satışları biraz durgunmuş ama bu modelleri, turistler ve yabancı uyruklu olanlar,
çokça tercih ettiği için yaz-kış satıyorlarmış. 


Christian Dior, Chanel, Hermes, Gucci gibi 
dünyaca ünlü, lüks markların hepsinin çok iyi replikaları vardı, gerçekten de.


Böyle, yazlık - baharlık ince, tül modeller de mevcuttu.


Biraz da replika çanta tezgahına göz gezdirelim..

Yukarıdaki kapitone modelin, siyah rengini satın almayı düşünüyorum, uzun süredir
 ama henüz satın alamadım. Bu küçük boyun fiyatı, 100 TL'ydi.

Pembe ve sarı renkleri de vardı, arkasında, görüldüğü üzere.
Pembe renk de tam bir sarışın rengi.


Sapı ve askısını, oldukça beğendim. Kumaşı, biraz inceydi.

Tek sıkıntısı, bana göre biraz küçük olması.
Ben çantamın içine, şemsiye, gözlük, cüzdan, telefon, yedek maske, eldiven, kolonya, ıslak mendil gibi çok fazla şey koyduğum için küçük çantaya sığamıyorum. :)
Tam bir yengeç burcuyum; evimi, sırtımda taşırım. :)

Boy olarak, bir büyük boyuna ihtiyacım var, aslında.
Büyük boyunun fiyatını, Kadıköy Salı Pazarı'nda sormuştum; 200 TL demişlerdi.


YSL yani Fransız, Yves Saint Laurent markasının replikası olan bu mat suni deri çantalar da 
yine, aynı tezgahta ve zincirleriyle birlikte, çok şık görünüyorlardı.

Bazı çantalara seçilen zincirler, çantayı ucuz gösteriyor, bence ama bu modelde, kesinlikle öyle değil.


Başka bir çanta tezgahında, LV (Louis Vuitton) ve United Colors of Benetton
yazılı, telefon çantalarından bulunuyordu. Bunları, boynunuza asarak kullanabilirsiniz.
İçine, biraz para ve kredi kartı da sığar, bence.


Yine, aynı tezgahta, böyle renkli, şeffaf, PVC gözlük kılıfı olarak kullanabileceğiniz çantalar vardı.
Tam yazlık görünmüyorlar mı? Güneş gözlüğü veya numaralı gözlük koymak için ideal.
Sürekli olarak, gözlüğünü nereye koyduğunu unutanlar varsa, onlar için kurtarıcı olacaktır.
bence, bunlar unisex yani erkekler de kadınlar da kullanabilir.

İnce uzun bir telefona sahipseniz; telefon taşımak için de kullanabilirsiniz, tabii ki.


Aynı çanta tezgahında, mat, altın rengi, kalın zincirli, kapitone dikişli, renk renk kol çantaları vardı.
Bu model, hangi markaya ait bilmiyorum ama zincirleri, oldukça iyi görünüyordu.
Lila rengini, yaz için düşünüyorum.

Renkli modellerin sağ tarafında ise Gucci replikası olduğunu tahmin ettiğim, 
postacı model, çapraz takılan çantalar mevcut. Bu modelleri, erkekler de tercih edebilir.


Pazarda, leopar desenli çantalar da kutu şeklindeki modeller de vardı.
Kutu gibi sert olan modellerde, renkler güzel; krem, taba rengi, siyah.

Mor olan, Kipling modeli, bildiğim kadarıyla ama maymunu olmadan, eksik duruyor.
Yoksa, gorili mi demeliyim, acaba? Pazarda, başka bir tezgahta, maymun şeklindeki anahtarlıklarının ayrı olarak satıldığını da görmüştüm.

Markanın web sitesinde ise fiyatlar; 159 - 389 TL arası.


Ben bu maymun anahtarlıkları sevemedim gitti.
Bana bir keresinde, sevmediğim birinden, bir mor Kipling çanta hediye gelmişti.
Maymununu çıkarasım gelmişti ama seven de seviyor.


Bir cüzdan tezgahında ise böyle renk renk, çeşit çeşit, küçük cüzdan modelleri vardı.
Deniz yıldızlı olan model, gözüme yeni göründü.
Diğerleri ise hemen her pazarda, karşımıza çıkıyor.


30 TL'lik bu cüzdanlar ise bana daha çok hitap ediyor.
İnce ve uzun modeller, rahat oluyor.
Bazılarının içerisinde göz / bölme olmadığı için gözlük kılıfı olarak da kullanabilirsiniz.
Kalemlik olarak da kullanılabilir.
"Think outside the box" yani "Çerçevenin dışında düşünün". :)


Replika ayakkabılara da hiç bakmadın, demeyin..
100 TL'lik "Yeni Sezon" yazan bir tezgahta, böyle bir Fendi modeli buldum ve kör oldum. :p

Bu nasıl bir rüküşlüktür? :) Fendi'nin gerçekten böyle bir modeli var mı bilmiyorum.

İnternetten biraz araştırdım. iyi kalite replikası bile 2050 TL yazıyor:


Şimdi, kimsenin zevkine hakaret ediyor gibi olmak istemem, 
Fendi markasını da çok severim ama "Bilemiyorum, Altan". :) 


Ben bu modele, Gucci'nin böcekli modeli diyorum. :) Gucci arısı diyen de var.
Model güzel ama bazı küçük defoları vardı.
Bu replika ayakkabılar, çok hafif oluyor, o açıdan iyi.
Kötü yanı ne diye sorarsanız; iç tabanları, ortopedik değil de dümdüz ve biraz ucuz bir malzemeden.


LV (Louis Vuitton) model, fena görünmüyordu.


37 - 38- 39 - 40 numaralı ürünler vardı.
"BURASI 40 NUMARA" yazan bölüme de baktım ama gözüme bir şey kestiremedim. :)
Denemediğim için kalıbı nasıldır bilemiyorum.
Bu tezgah, çok dar, sıkışık bir yerdeydi ve çok kalabalıktı. Bakması, çok zordu.


Genel olarak, pazar, aşırı kalabalıktı.
Yürümekte zorlandım. Video çekerken, daha da zorlandım.


Daha önce de dediğim gibi güneşli gibi görünen, çok soğuk bir hava vardı.
Bazı titreyen, pazar esnafı dahi gördüm. Buradan, pazar esnafına da kolaylıklar diliyorum..


Her şeye rağmen, Youtube kanalım için video çekmeyi başardım.
Birinin tavsiyesi üzerine, Movavi diye video düzenleme programı satın aldım, internetten ama
12 yıllık bir Sony Vaio laptop kullandığım için pek kullanamadım; sürekli, bilgisayar çöktü.


O yüzden, videoları, parça parça yayınlayabildim, birleştiremedim.


Animasyon veya efekt vs. ekleyemedim..

Videoları kesemedim, biçemedim..


Sırasıyla izlersiniz, artık. :)

Bir de son olarak, evde çektiğim, "Neler Aldım?" videomu, aşağıdan izleyebilirsiniz:


Bu yazımda, bahset-me-diğim bazı ürünler de satın aldım.
Artık, onları da videomda görürsünüz..

Kanalımı, yeni açtığım için henüz takipçisi yok.
Abone olup, videoları beğenirseniz; beni motive edebilirsiniz.

Henüz, kanalım yeni olduğu için reklam da yok; videoları, rahat rahat izleyebilirsiniz.

Sizler hangi pazarlara gidiyorsunuz?
Pazarlardan en çok ne satın alıyorsunuz?

Yorumlara yazın, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)