20 Mart 2019 Çarşamba

Mavi #AşıkOldum Kampanyası'ndan Kazandığım Hediyem Geldi!

Mavi, #AşıkOldum Kampanyası'ndan kazandığım hediyem geldi!

 Mavi Beril Öke Gülen twitter aşık oldum kot ceket

Efendiim, Mavi, 14 Şubat 2019 üzeri,
Twitter ve Instagram üzerinden katılabileceğimiz,
çeşit çeşit hediyeli bir kampanya düzenlemişti..

 Mavi kot ceket Twitter Aşık Oldum kampanya hediye

"Aşık oldum" dediğimiz ürünleri, 

Mavi'nin internet sayfasından seçerek, Twitter hesabımıza, tweet olarak gönderiyorduk 

veya 

Mavi mağazalarına gidip, seçtiğimiz ürünleri fotoğraflayıp, Instagram hesabımızda, 

(#AşıkOldum) hashtagi ile paylaşıyorduk..

 Mavi Beril Öke Gülen hediye çekiliş kampanya kot ceket

Çekiliş sonucunda da bazı çiftler parfüm, bazı kişiler ise; "Aşık oldum" dedikleri ürünleri kazandı.
Ben de Twitter üzerinden seçtiği ürünü kazanan, şanslı isimlerden biri oldum.

Hediyem, bugün geldi ve gerçekten çok mutlu oldum! :)
Tekrar aşık oldum, giyip giyip şımardım, kendi kendime. :)
Bugün bir güzel haber daha aldım ve duble mutlu oldum, hatta.
Bu mutluluklarımı da sizlerle paylaşmak istedim. 
Normalde, bu kadar kendi fotoğraf paylaşmam, kıymetini bilin. :)
Beni gördünüüz gördünüz, göremediniiz göremediniz. :))


Üzerimde görmüş olduğunuz, bu kot (denim) ceket havasındaki kabanı seçmiştim.
Tam istediğim gibi durdu, üzerimde. Bedeni de doğru beden geldi.
Mavi'ye çok çok teşekkür ederim, buradan tekrar. :)

 MAVİ kot ceket denim jean kaban

Diğer MAVİ ürünlerinden satın almak için:


Herkese sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)