22 Aralık 2019 Pazar

Kuru Kafa Desenli, Siyah Suni Deri Kırlent ve İç Yastık

Suni deri sevenler, burada mı?

Bu muhteşem kuru kafa kabartmalı siyah suni deri kumaşa denk gelince, 
resmen, ilk görüşte aşık oldum. :)

Gerçekten çok kaliteli bir kumaş ve özel tasarım ürünler üretmek için birebir.
Hemen satın aldım, zevkle tasarladım ve diktim.

Aşağıda, bu şahane kumaştan ürettiğim; kırlenti / yastığı görebilirsiniz:

 kuru kafa kabartma siyah suni deri yastık kırlent


 siyah suni deri yastık kırlent ev dekorasyon

Kuru kafa deseni kabartmalı, siyah suni deri çok kaliteli bir kumaştan üretilmiştir.

 siyah suni deri kırlent yastık gotik

İçinde elyaf dolgulu, beyaz iç yastığı bulunmaktadır.

Dış bölümünü, ıslak mendil ile silerek temizleyebilirsiniz. İç yastığı ise yıkanabilir.

Fermuarlıdır.

Ölçüleri: 37 cm X 37 cm.

 kuru kafa desenli yastık kırlent

Beril Öke Gülen tasarımıdır ve "paper faces" markasına aittir.

Başka hiçbir yerde bulamayacağınız, özel tasarım bir üründür.

Sadece 1 adet stok bulunan, bu özel ürünü,
"Zebramo" sitesinde yer alan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:

Sizler, kuru kafa deseni ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum,

Sevgiler

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)