29 Aralık 2019 Pazar

Sarı Kırmızı, Futbol Topu Oyuncak (Patchwork)

Galatasaray futbol topu oyuncak dekoratif yastık

Sarı- Kırmızı Futbol Topu, Yumuşak, Elyaf Dolgulu, Kumaş Oyuncak (Kırkyama / Patchwork)


sarı kırmızı Galatasaray futbol takımı top yastık oyuncak

Evet, daha önceki blog yazılarımda,
futbol toplarını, kırkyama (patchwork) tekniğini kullanarak
ürettiğimden, sizlere bahsetmiştim.

Galatasaray futbol top oyuncak dekoratif yastık

Bu sarı kırmızı futbol topunu da hazırlarken;
koyu sarı ve bordoya yakın bir kırmızı tonunu özellikle tercih ettim.

Galatasaray futbol topu oyuncak dekoratif yastık

Saatler süren bir çalışmanın sonucunda ortaya çıkmıştır.
Bu güzel futbol topunu oluşturan altıgenleri ve beşgenleri tek tek elde kestim ve birleştirdim.

GS Galatasaray futbol top oyuncak yastık

Ben el dikişine çok değer veren, nesli tükenmek üzere olan insanlardanım. :)

Sizler de benimle aynı fikirde iseniz;
sadece 1 adet üretilen, bu özel tasarım ürünü kaçırmayın derim. :)

Galatasaray futbol top oyuncak dekoratif yastık

Bu ürün, SATILDI.

İlginiz için teşekkürler..

Benzerini, buradan satın alabilirsiniz:


Diğer ürünleri,
"Zebramo" sitesinde bulunan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:


Herkese sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)