29 Aralık 2019 Pazar

Siyah Beyaz Beşiktaş Futbol Topu (Patchwork)

Beşiktaş taraftarları için hazırladığım,
tamamen el yapımı, kırkyama (patchwork) futbol topunu,
aşağıda görebilirsiniz:

 Beşiktaş futbol topu siyah beyaz kırkyama patchwork

Siyah Beyaz Beşiktaş Futbol Topu (Patchwork)

Satın almak için:


Kara kartallar için her bir altıgeni, beşgeni tek tek elde kestim, birleştirdim. :)

 Beşiktaş futbol takımı top oyuncak patchwork

El dikiş detaylarını görmeyi, ben çok seviyorum. :)
Sizler, bu konuda ne düşünüyorsunuz bilmem ama ben makinelerin diktiği ürünlere kıyasla,
elde dikilmiş ürünlere on katı değer veriyorum.

 siyah beyaz futbol topu takım taraftar oyuncak yastık

Bu içi yumuşak elyaf dolgulu topu, dilerseniz koleksiyonunuza ekleyin..

Dilerseniz; evde futbol oynamak için kullanın.. :)

Dilerseniz de dekoratif bir yastık olarak,
 yatağınızın, kanepenizin ya da odanızın herhangi bir yerine
yerleştirin. :)

 siyah beyaz Beşiktaş futbol top oyuncak yastık

Sadece 1 adet üretilen, başka hiçbir yerde bulamayacağınız bu özel tasarım futbol topunu,
"Zebramo" sitesinde yer alan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:


"Çarşı" burada mı? :) Beşiktaş futbol takımı taraftarlarını görelim? :)

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)