22 Aralık 2019 Pazar

Leopar Desenli, Makyaj Çantası / Kalemlik

Eveet, yepyeni bir tasarımım ile karşınızdayım!

Bu aralar, kırkyama (patchwork) tekniklerini öğreniyorum ve her öğrendiğim teknikten en az bir ürün çıkartmaya çalışıyorum. Tabii, bazen çok beğendiğim bazı tekniklerden daha fazla sayıda ürettiğim de oluyor.

Aşağıda, çok sevdiğim leopar desenli bir kumaş ile tasarladığım yeni ürünü görebilirsiniz:

 leopar desenli makyaj çantası kalemlik


Kırkyama (patchwork) tekniği ile elde birleştirilmiş ve dikiş makinesinde dikilmiştir.

Özel tasarım bir üründür, başka hiçbir yerde bulamazsınız.

Beril Öke Gülen tasarımıdır ve "paper faces" markasına aittir.

Ölçüleri: 16 cm X 15 cm.

 leopar desenli makyaj çantası kalemlik

Leopar deseni ile yumuşak dokulu, süet-nubuk benzeri, taba kumaşın arasında,
siyah suni deri detay kullandım.

Taba rengine gerçekten bayılıyorum, bu arada.
Çok şık görünüyor, kesinlikle.

 leopar desenli çanta makyaj kalemlik

Her iki yüzünde de leopar desenini kullanmak istedim.

 leopar desenli makyaj çantası kalemlik

Siyah mat fermuar tercih ettim.
Bu güzel leopar desenli çantaya çok uygun olacağını düşündüm ve öyle de oldu.

Satın almak isterseniz;

"Zebramo" sitesinde yer alan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:


Bu arada, yorumlarınızı da bekliyorum, tabii ki.

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)