16 Aralık 2012 Pazar

Styleboom ile "Batik Triko" Etkinliğindeydik!

Geçenlerde, Twitter "timeline"ımda gördüğüm bir retweet sayesinde haberdar olduğum 
"Styleboom ile Trikonu Yarat" etkinliğine, 
bugün arkadaşlarımla katıldım ve çok güzel zaman geçirdim gerçekten! :)


Yukarıdaki fotoğrafta; benim gibi Mimar Sinan Güz. San. Üni. tekstil ve moda tasarımı bölümü mezunu olan ve tekstil sektöründe çalışmakta olan arkadaşım Cansu (solda) ve ben (sağda).
Arkamızdaki meraklı gözler de mağazada alışverişe gelip tasarımlarımızı inceleyen müşterilere ait :)

 
Cansu, bize Batik Triko tarafından hediye edilen siyah trikosunu süslerken. :)
Arkada da Styleboom, karnında bebeğiyle, kırmızı trikosunu kalplerle süslerken. :)

 
Cansu'nun trikosunun süslemesinin tamamlanmış hali .

 
Yukarıda ise; mochadaily.blogspot.com blogunun yazarı;
sevgili Gülden Kayıgısız :)
 
 
Gülden'in ekru trikosunun süslemesinin bitmiş hali.
Gülden ile Twitter'dan konuşuyorduk ama yüzyüze hiç görüşmemiştik bugüne kadar :)
Bu etkinlikte tanıştık resmi olarak. :) Çok tatlıymış, çok sevdim kendisini. :)

 
Ben, siyah trikomu, dore düğmelerle süslerken.

 
Bu da bitmiş hali, üzerimde.

 
Bu arada, süslenen trikolar, Styleboom'un da aralarında olduğu, Batik jürisi tarafından oylandı
 ve benim süslediğim bu triko, 2. seçildi :)
 
 
Kendi süslemiş olduğum trikonun dışında bir de,
 Batik'ten 100 TL'lik hediye çeki kazandım, çok teşekkür ederim buradan tekrar. :)
"batik mag", benim tarafımdan defalarca incelendi :)


Omuzları, kuş desenli bu trikoya bayıldım gerçekten.. :)

 
Degrade geçişli bu pantolonu da çok beğendim. :)
Başka bir markadan yıllar önce siyah-gri-beyaz renk geçişlisini almıştım ve çok severek giymiştim.
Bu kahverengi tonu da çok hoş olmuş..


Bu portföy çanta da üçgen renk bloklarıyla, tam bu sezonun trendi.

Batik''in internet sitesinden yeni koleksiyonunu incelemiştim zaten.
Gerçekten çok güzel ürünler var; kararsız kaldım hangi ürünü seçeceğime, bu yüzden :)
 
 
Beğendiğim çanta bu fotoğrafta da başımın üzerine denk geliyor :)
 
Soldan sağa:
  • Öznur Demirhan-Lost&Found yaka tasarımlarını üreten tasarımcı
  • Ben (Beril Öke Gülen)
  • Cansu Bodur
Öznur'la da ilk kez yüzyüze bu etkinlikte tanıştık; o da çok şeker bir insanmış. :)
Onun tasarımı da birinci seçildi bu arada, onu da tebrik ediyorum buradan tekrar! :)
Hatıra fotoğrafımızı çektirdikten sonra, Starbucks'ta, beraber birer kahve içip sohbet ettik :)


Dönüşte ise; cumartesi trafiği yüzünden, Akaretler'e doğru yürümeye karar verdik.
çok güzel vitrinlerin önünden geçtik ve ben dayanamayıp fotoğraf çektim /çektirdim birkaç tane :)


Bu Atlı Karınca müzikkutularına oldum olası hayranımdır :)


Kiosk Flamant'ın yılbaşı ağacı da görülmeye değerdi..

Yılbaşından önce mutlaka Nişantaşı ve Maçka civarına gidin derim,
gerçekten harika vitrinler ve süslemeler var! :)

Ben de yarın Kozzy'deki Batik mağazasına gidip, hediye çekimle alışveriş yapayım.. :)
Bakalım hangi ürünleri seçeceğim, ben de merak ediyorum. :)

Bu arada, bu etkinliği yeni duyduysanız ve "Tüh kaçırdım!" dediyseniz,
çok şanslısınız çünkü;
22 Aralık 2012 tarihinde, 14:00-16:00 saatleri arasında,
 Marmara Forum Ortak Alan'da
aynı etkinlik yine var! :)

Herkese sevgiler!

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)