22 Mart 2020 Pazar

Deri Leopar Aplikeli ve Desenli, Pudra Rengi Kırlent

İnsanoğlu olarak, 
doğayı mahvettik ve doğa da insanoğlundan yavaş yavaş intikamını alıyor, sanırım.
Küresel ısınmaya bağlı; iklim değişiklikleri, virüs salgınları, depremler, çığlar, çekirge istilaları, ...
bu durumun acı sonuçları olarak karşımıza çıkıyor, maalesef.

Doğayı daha fazla kirletmemek adına; ben kendimi, "geri dönüşüm"e vermiş durumdayım.
Geri dönüştürebileceğim her türlü objeyi, giysiyi vs. çöp olmaması için yeniden değerlendiriyorum.

Aşağıda görmüş olduğunuz, son tasarımım; 

Deri Leopar Aplikeli ve Desenli, Pudra Rengi Kırlent.

 leopar desenli kırlent yastık tasarım butik

Kendisi, bir zamanlar, leopar desenli bir gömlekti.
Ben onu kesip biçtim ve bir kırlent kılıfına dönüştürdüm.

Bana hediye gelmişti ve polyester kumaştan üretildiği için giymeyi tercih etmeyeceğim bir üründü.
Kullanılmadan, gardırobumun bir köşesinde durup tozlanmasındansa; kırlent olarak, daha işlevsel olacağına karar verdim ve kolları sıvadım.

 leopar desenli pudra siyah pul payet

Pudra pembe üzerine siyah leopar desenli kırlentin üzerine; daha önce kanepemi kaplamış olduğum,
suni deri kumaştan artan parçalardan, leopar figürü şeklinde iki adet aplike kesip diktim.
Siyah olan leopar desenlerine, yer yer siyah pullar diktim ve ışıltı kattım.

Siyah pullarla kaplı, diğer kırlentimin yanına ve kanepeme çok hoş bir uyum sağlamış oldu, böylece.

leopar desenli fermuar yastık iç yastık

Daha sonra, içine eski bir koleksiyonum için satın almış olduğum ve artan beyaz kumaşlardan;
bir iç yastığı diktim ve siyah uzun bir gizli fermuar da ekledim ki;
kılıfı, çıkartılıp, yıkanabilir olsun.

 pudra pembe siyah leopar desenli kırlent yastık

Arka bölümünü ise, sade (aplikesiz ve pulsuz) bırakmayı tercih ettim.
Fermuarını, kırlentin alt bölümüne diktim, özellikle.
Böylece, istenildiği zaman, kırlentin arkasını çevirip üzerine rahatça yatılabilecek.

 pudra siyah leopar desenli dekoratif yastık

Ben fermuarları, kırlentin arka yüzünün tam ortasına yerleştirmiyorum.
Bunu özellikle tercih ediyorum. Yukarıda anlatmış olduğum sebepten dolayı.
Eğer, fermuar, altta değil de arka yüzün tam ortasında yer alsaydı;
üzerine baş koymak, rahat olmazdı, fermuar, yüze batardı.
Sadece dekoratif değil, işlevsel de olsun istedim yani, anlayacağınız.

Bu kırlenti, şimdilik kendim kullanmayı düşünüyorum ama ileride, satmaya karar verirsem;
hem "paper faces" markamın ürünlerini hem de ikinci el ürünlerimi, müşteriler ile buluşturduğum,
"Zebramo" sitesinde yer alan sayfamda satışa sunarım:

https://zebramo.com/users/3048962

Nasıl olmuş?
Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)