13 Mart 2020 Cuma

Wallhang Duvar Örtüsü Siparişim Geldi!

Heyecanla beklediğim, Wallhang duvar örtüsü siparişim geldi!

 Wallhang duvar örtüsü satın al

Sipariş verdiğim aynı gün, ürün kargoya verildi ve Aras Kargo ile ertesi gün elime ulaştı.
Gerçekten çok hızlı, vaov! Wallhang yetkililerine buradan teşekkürlerimle.. :)

 Wallhang duvar örtüsü satın al

Bu nasıl, sanatsal bir ambalajdır?
Önü ayrı, arkası ayrı güzel. Çok şık, ba-yıl-dım!

Wallhang duvar örtüsü modelleri ile ilgili detaylı blog yazıma bu linkten ulaşabilirsiniz:


 Wallhang duvar örtüsü satın al

Öncelikle şunu söylemeliyim ki; ambalajı çok şıktı.
Ben de e-ticaret sektöründeyim ve ambalaj olarak; doğal dokulu, geri dönüştürebilir kraft kağıdı ve jüt ip gibi malzemeleri kullanmayı çok seviyorum. Ambalajını ben tasarlasam; ancak böyle olurdu, herhalde. :)

Paketin arkasında gördüğünüz üzere, halen yılbaşı ağacımı kaldırmadım, evet.
Yılbaşı, yılın en sevdiğim zamanı olduğu için hiç bitmesin, geçmesin istiyorum; belki ondandır. :)

Bu arada, yılbaşı demişken; aklıma hediyeler geldi; Wallhang duvar örtüsü, harika bir hediye de olabilir. Yani sadece kendi eviniz, iş yeriniz için düşünmeyin; sevdikleriniz için doğum günü, yılbaşı, yeni iş yeri, yeni ev hediyesi vesaire de olabilir.

 Wallhang duvar örtüsü Nebula II galaksi desenli

Paketimin içerisinden neler çıktı diye soracak olursanız;
tabii ki siparişim olan; 

Carina Nebula II modeli duvar örtüm,

duvara yapıştırmak için kullanacağım yapışkan bantlar ve
bu bantları nasıl yapıştıracağımı anlatan bir kılavuz. 

 Wallhang duvar örtüsü satın al

Kılavuzda oldukça detaylı bir anlatım yer alıyor.
ben tek başıma oldukça büyük olan duvar örtümü, yatak odamın duvarına yapıştırmayı başardım.
Bir sandalye, tabure veya merdiven ile yüksek bir duvara dahi kolayca yapıştırabilirsiniz.

Bantlar, duvara zarar vermiyormuş ama yine de çivi ile asmak isterseniz;
duvar örtüsünün iki ucundan britler dikip, çivilere o britler yardımıyla da asabilirsiniz.

 Wallhang duvar örtüsü satın al

Ben bantları kullanarak yapıştırmayı tercih ettim.
Bantları, ikişer ikişer kullanıyorsunuz.
Cırtcırt şeklinde tasarlanmışlar.
İki adet bandın tırtıklı yüzlerini, birbiriyle öpüştürüp;
daha sonra, dış yüzlerinde kalan kağıtlarını çıkartıyorsunuz.
Böylece, çift taraflı bant gibi; iki yüzeyi de yapışkan olan bir banda sahip oluyorsunuz.
Bir tarafını duvar örtünüzün arka yüzeyine yapıştırıyorsunuz, diğer tarafını ise duvara.

Bu kadar kolay yani.

Ben Wallhang duvar örtümü, ters bir şekilde yatağımın üzerine serdim ve tüm bantları üst sıraya yapıştırdıktan sonra, duvara gidip, yapıştırdım. :)

Ben yaptıysam; siz de yapabilirsiniz, güvenin bana. :)

 Wallhang duvar örtüsü satın al kumaş pano kitap ayracı

Bantların içinden çıktığı kutunun üzerinde bir de böyle bir aparat bulunuyordu.
"Aa, ben bunu kitap ayracı yaparım diye düşündüm" ve tam o sırada, zaten altında, "sayfa işaretleyici" yazdığını fark ettim. :) Yani, zaten bu amaçla tasarlanmış. :)) Çok yaratıcıyım, gördüğünüz gibi. :) Çok şık bir kitap ayracım da oldu, teşekkürler Wallhang! :)


Bir önceki blog yazımda, Wallhang duvar örtüsü modellerinin farklı kullanım alanları olduğundan da bahsetmiştim. Dilerseniz, duvarınıza yapıştırmayıp; masa örtüsü olarak da kullanabilirsiniz.
Sizler için yemek masama örtüp, öyle de fotoğrafını çektim.

Bir de yatak ayak ucunda nasıl duracağını görmenizi istedim. Onun için de bu fotoğrafı çektim:

 Wallhang duvar örtüsü satın al

Örneğin; ilkbahar ve yaz aylarında, dümdüz bir beyaz nevresimin üzerine, 
böyle yatağınızın ayak ucuna doğru sererek;
yatak odanıza bir anda farklı bir hava kazandırabilirsiniz.

Ben duvarıma yapıştırarak kullanmayı tercih ettim çünkü böyle duvar örtüsü modellerini hep Pinterest'te görüp, özeniyordum. Duvarıma yapıştırmasam; içimde kalırdı. :))

 Wallhang duvar örtüsü satın al galaksi desenli

İşte, yukarıda, yatak odamın duvarında, nasıl durduğunu görebilirsiniz.
Bir anda, Avrupa'da bir yatak odası havasına kavuştu, odam. :)

Bu arada, duvarınızda herhangi bir leke, iz, çivi çukuru gibi falsolar var ise;
bu duvar örtüleri yardımıyla onları da gizleyebilirsiniz. :)
Yani, böyle kusur gizleme gibi ekstra bir işlevi de olabilir.

Kumaşı, polyester olduğu için pamuklu kumaşlar gibi rengi, kolay kolay solmaz.
Tekstilci konuşuyor burada, güvenin bana. :)

Siz de bu güzel duvar örtüsü modellerinden sipariş vermek isterseniz:
https://wallhang.com.tr/collections/duvar-ortusu?page=1

Beğendiniz mi, galaksi desenli duvar örtümü?

Yorumlarınızı bekliyorum,

Sevgiler..

Beril Öke Gülen

4 yorum:

  1. Renkleri çok güzel. Masa örtüsü olarak çok güzel duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim; gidip gidip seyrediyorum. :) Duvar örtüsü olarak kullanmaktan vazgeçtiğim zaman, masa örtüsü olarak değerlendirmeye devam edeceğim, kesinlikle. :)

      Sil
  2. Duvar örtüleri artık birçok evde var. Daha çok gençler kullansa da ev dekorasyonunda çok dikkat çekiyorlar. Daha da yaygınlaşacak bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Özellikle, Youtube, Tiktok videosu çeken gençler, arka planda, fon olarak kullanıyor. Yurt dışında, daha çok yaygın ama Türkiye'de de giderek yaygınlaşıyor.

      Sil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)