21 Eylül 2022 Çarşamba

Bakırköy Sosyete Pazarı (Cumartesi Günü Kurulan), 3 Eylül 2022

Merhabalar,

Bugün sizlere, 3 Eylül 2022 tarihinde, ilk kez gitmiş olduğum, 

Bakırköy Sosyete Pazarı'ndan bahsedeceğim..

    Bakırköy Sosyete Pazarı, "cumartesi" günleri kuruluyor.


Bakırköy Sosyete Pazarı'na Nasıl Gidilir?

Bakırköy Sosyete Pazarı'na ulaşım, çok kolay.

Telefonunuza, Moovit uygulamasını indirerek, evinizden en kolay, en hızlı ve hatta en ucuza, hangi yolu, hangi toplu taşıma aracını kullanarak, ulaşabileceğinizi öğrenebilirsiniz.


Ben Taksim'e yakın oturduğum için bana, Taksim'den metroyla Yenikapı'ya geçmemi

ve daha sonra, Yenikapı'dan, Atatürk Havalimanı yönüne giden diğer metroya, aktarma yapmamı önerdi.

Atatürk Havalimanı yönüne giden metrodan, BAKIRKÖY-İNCİRLİ Metro Durağı'nda, iniyorsunuz.

İndikten sonra, sola doğru giden, insan kalabalığını takip ederek, 1-2 dakika yürüme mesafesindeki pazara ulaşabilirsiniz.


Zaten, yol boyunca, yan yana yer alan dükkanların önünde de yine pazarda olduğu gibi uygun fiyatlı ürünlerin bulunduğu tezgahlar yer alıyor.


Pazarın hemen girişinde yer alan bu tezgahta, keten ceket ve pantolon takımlar satılıyordu.
Her parça, 150 TL'ydi yani bir takım yapmak isterseniz; 300 TL oluyor.

Renkleri, desenleri, kumaşı çok güzeldi.
Bütçeniz uygun ise bakmanızı, almanızı öneririm.


Şu Victoria's Secret logolu, pijama takımlarından ne zamandır istiyorum ama
fiyat olarak, bana çok pahalı geliyor. Belki, indirime girerlerse, alabilirim.

Bu ürünlerin kumaşı, pek o kadar güzel değil, aslında ama tarz olarak, çok çekici görünüyorlar.


Yaz biterken; mağazalara göre daha uygun fiyatlı olan bu bikinilerden ve mayolardan satın almayı tercih edebilirsiniz. Bikini 150 TL, tankini 150 TL, mayo 150 TL.

Belki de eylülde tatile gideceksinizdir, kim bilir?

En kötü ihtimalle, seneye giyersiniz. :))


Fransız, Louis Vuitton markasının desenine sahip, bu kedi-köpek taşıma çantasını çok sevdim.
Fiyatı çok pahalı ama ürün, çok şık duruyor.. :)


Fotoğrafını da çektim, tabii ki.

Şansıma, pazara ulaştığım anda, yağmur indirmişti.
Yerde birikmiş suları da görebilirsiniz. :)


Bu kırtasiye ürünlerine, aşık oldum, resmen! :)
O kadar tatlılar ki hepsini alasım geldi.

Fiyatları da piyasaya göre uygun, bence.

Videoda gösterdiğim, havuç şeklindeki ürün, kalemtıraş değilmiş, arkadaşlar.
O da macaron şeklinde olanlar gibi highlighter imiş yani; önemli yerlerin altını çizmek için kullandığımız, fosforlu kalemlerden.

Dalga desenli resim, daha doğrusu, "ahşap baskı eser" hakkında da bilgi vermek isterim;
 kedi, sonradan eklenmiş.

Orijinal adı: The Great Wave of Kanagawa
Sanatçının adı: Katsushika Hokusai (Japon)


Ben de dayanamayıp, buradan dört adet ürün satın aldım, tabii ki.
Hem "Neler Aldım?" videomda paylaştım hem de buradan, fotoğrafını paylaşayım..

İki adet A5 çizgili defter, bir adet beyaz geyik şeklinde, 0.7 versatil kalem, bir adet de galaksi desenli, açık mavi tükenmez kalem satın aldım.

İyi ki almışım; çok mutluyum. :)


Bu gözlük tezgahında, güneş gözlükleri, sadece 35 TL'ydi.
Ben de kırılan, siyah Ray Ban gözlüğümün yerine, uzun süredir aradığım, siyah mat Ray Ban modeli bir gözlük satın aldım. Gözlüğümü çok sevdim, kullanmaya başladım, bile.


Bu tezgahtaki akıllı saatler, 120 TL'ydi.
Sadece, saati gösteriyormuş yani adım sayma özelliği vs. yok.
Yine de bu saatler, çok moda ve renkleri, modelleri, çok güzel görünüyordu.


Bu  triko pantolonlar, sadece 35 TL'ydi.
Bence, çok iyi fiyat.
Tam böyle, sonbaharda, evde rahat rahat giymelik. :)


Maşa tokaların geneli, 10 TL'ydi.
15 TL'ye peluş tüylü tokalar da vardı. Kışın, onlar, harika olur, bence.
20 TL'ye daha ağır, döküm gibi olan ürünler vardı.
25 TL'ye de taşlı, küçük maşa tokalar bulunuyordu.
Bu tezgahta, gerçekten çok çeşit vardı, maşa toka seviyorsanız; bakmanızı, mutlaka öneririm.


Bu tezgahtaki yazlık, baharlık pantolonların fiyatları, 35 TL'ydi, çok uygundu.
Çizgili olan modeller, bana Gülşen'in ikonik, ünlü pijamalı, müzik videosunu anımsattı.
Boyuna çizgili pantolon seviyorsanız, koşun alın. :))

Diğerlerinin kumaşları ise genel olarak, erkek gömlek kumaşları gibiydi.
Hem tuşesi hem de deseni.


Bu videoyu, yatay olarak çektiğim halde, Youtube'a dikey olarak yüklenmiş, maalesef.
O yüzden döndürüp, tekrar yayınladım. Yatay versiyonunu, aşağıda bulabilirsiniz. :)

Adet fiyatı, 100 TL olan bu çantaların bazıları, gerçekten inanılmaz güzeldi.
Şöyle bir çanta için harcayabileceğim, 500 TL bütçem olsaydı; 5 adet alırdım, kesin. :)

Bazıları, çok defoluydu. bazıları ise küçük Prada kol çantası ve bel çantası gibi olanlar, 
bana göre, 35-50 TL edebilecek türden çantalardı. Onlara, 100 TL vermezdim, açıkçası.


50 TL'ye, jüt, hasır dokulu, espadril, sandalet, terlik gibi bolca ürünün bulunduğu bu tezgah da uygun fiyatlıydı, bence. Bu tip bir ürüne ihtiyacınız var ise bakın derim.


Teyze tişörtü olarak tanımlayabileceğimiz, bu penye viskon üstler, hem uygun fiyatlı hem de güzel desenli. İhtiyacınız var ise renk renk alın derim çünkü sonra, bu fiyatlara bulamazsınız.


Gezdiğim pazarlarda, en yüksek fiyatlı bulduğum ürünler, kesinlikle, pijama takımları.
Bu LLamaste yazılı, lama desenli, pijama takımını çok beğendim. 150 TL'ydi.
Aslında, Penti'ye ve diğer mağazalara kıyaslayınca; fiyatı, uygun sayılır ama pazara göre ve sanırım beklentime göre, fazla kalıyor.


Bu tezgah, ilginç bir dış giyim tezgahıydı.
Süet erkek montu da vardı, XL ekose desenli kadın hırkası da çocuk için anorak yelek de.
Karışık bir tezgahtı, yani, anlayacağınız.

Burada, en çok beğendiğim ürünler, siyah beyaz, kazayağı desenli kaban, 
taba rengi mont ve pudra rengi suni deri ceket oldu.


Chanel logolu, bu mor kadife çantaya bayıldım.
Stella McCartney yazılı, kalp şeklindeki, zincir detaylı çanta da efsaneydi.
Gucci logolu, kaplan başlı, küçük çanta da çok goşyu.
Yine, Gucci yazılı, sırt çantaları da oldukça ağır ve havalı idi.
Louis Vuitton çantalar da kaliteli görünüyordu.


Bu iç çamaşırı tezgahında, çok güzel ürünler bulunuyordu ama fiyatları, bana biraz pahalı geldi, açıkçası. Fiyatlarında biraz indirime giderse; satışlarını daha çok artıracağını düşünüyorum.


Peluş terliklere, panduflara bayılıyorum, gerçekten.
Benim de bu tavşan şeklinde olan panduftan, gri renk var; yıllar önce, Twigy'den satın almıştım.
Çapraz bantlı olan modellerden ise bende yok ve satın almayı planlıyorum.
Fiyatlarını, yükseltmezler umarım ve yakın zamanda alabilirim. :)

Öğrenci evi için ve yurtta kalanlar için da ideal, bence.

Bu kış, çok soğuk geçecek, arkadaşlar.
Uzun süreli doğal gaz ve elektrik kesintilerinin yaşanabileceğinden bahsediyorlar.
Ona göre, TV battaniyesi, peluş terlik, su torbası, elektrikli battaniye gibi önlemlerinizi,
şimdiden alın derim. "Winter is coming" :)


Erkekler için uygun fiyatlı, bisiklet yaka, yarım kollu, baskılı, pamuklu tişörtler çektim.
Renk renk, desen desen bakın, alın, artık. :)


Güneş gözlüğü çeşitleri, o kadar çoktu ki bir uzun ve bir de kısa video çektim.
Elimde tuttuğum gözlüğü satın aldım.
Gözlük ihtiyacınız var ise 35 TL'lik fiyatı kaçırmayın.
Gezdiğim pazarlar arasında, kesinlikle, gördüğüm, en iyi fiyat.


Her güne takmak için böyle tatlı yüzükler arıyorsanız; bu tezgahta, sadece 5 TL'ye bulabilirsiniz.
Ben ortası açık olan, genişleyebilen ve yumuşak olan yüzükleri, ayak parmaklarıma takmak için satın alıyorum, genelde. Yazın, sandaletler ile çok hoş duruyor.


Nike, Gucci, Adidas gibi markaların tişörtlerini giymekten hoşlanıyorsanız; bu tezgahtan da alışveriş yapabilirsiniz. Adet fiyatı: 40 TL. Yukarıda asılı olanlar ise 70 TL.


Bu yazlık, tiril tiril pantolonlar, 40 TL'ye kaçmaz! :)
Kapış kapış satılıyordu, arkadaşlar.
Ben de paramı harcamamış olsaydım; en az iki adet satın alırdım, kesinlikle.


Sizin için biraz da abidik gubidik meyveleri çekmek istedim. :)
Ejder meyvesi, avokado, yaban mersini, lime (yeşil limon), kaktüs meyvesi, böğürtlen vs.

Bu tezgahta, ejder meyvesinin ne kadar olduğunu öğrenemedim 
ama başka bir yerde, 25-30 TL yazıyordu.


Meyve-sebze tezgahlarının tamamını gezip, fiyatları inceleyip,
daha sonra, satın alım yaptım. Örneğin; Mudanya inciri, farklı tezgahlarda, farklı fiyatlara yer alıyordu.
15, 25 TL'ye de vardı. Aralarında kalite farkı var mıdır bilmem ama ben şu anda, tamamen, fiyat odaklı bir müşteriyim, kusura bakmasınlar. Mudanya incirindeki en iyi fiyat, 12 TL idi ve bu çektiğim tezgahta yer alıyordu.


6 adet haşlamalık / közlemelik, süt mısır, bu tezgahta, 20 TL'ydi.
Yine, pazardaki en iyi fiyat olduğu için buradan satın aldım.

Bir de bu tatlı çocuğun enerjisini sevdim, açıkçası. :)

Diğer tezgahlarda, 5 adet 20 TL ve hatta 4 adet 20 TL gibi fiyatlar yazıyordu.
Gezdiğim diğer pazarlara göre de en iyi fiyat, bu tezgahtaydı.

Ben bu tezgahtan, 3 adet aldım, 10 TL verdim, beni kırmadılar, sağ olsunlar. :)
Ben bu mısırları, normal çelik tencerede haşlıyorum.
Kapağını aralık bırakıyorum, herhangi bir sorun olmuyor.
İlla ki düdüklü tencereye ihtiyacınız yok yani.


Cumartesi günleri kurulan, Bakırköy Sosyete Pazarı'ndan neler aldığımı da
 yukarıdaki videomda anlatıyorum.

Bu arada, pazarda, yürüyüş alanı çok dar ve aşırı kalabalık oluyor.
O yüzden, diğer gidenler, sabah erken saatlerde gitmenizi öneriyor.

Pazardan çıkmaya çalışmam gerçekten, çok uzun sürdü.
Dakikalarca, insan kalabalığını geçmeye çalıştım. Video çekmek de oldukça zor oldu.

Bu kadar emeğe, Youtube kanalıma, abone olursunuz, artık, di mi? :)


Sizler, hangi pazarlara gidiyorsunuz?
Bakırköy Sosyete Pazarı'na gidiyor musunuz?
Neler almayı tercih ediyorsunuz?

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)