7 Eylül 2022 Çarşamba

Bomonti Feriköy Bit Pazarı, Antika Pazarı, Şişli, iSTANBUL

 İstanbul'da, Şişli ilçesinde yer alan,

"Bomonti - Feriköy Bit Pazarı" veya "Antika Pazarı"na,

8 Mayıs 2022 tarihinde gitmiştim.

(Pazar günleri kuruluyor)


Çektiğim fotoğraflardan, slideshow şeklinde hazırlamış olduğum,  sekiz bölümden oluşan,

Youtube videolarımı izlemek isteyenler için aşağıda linklerini paylaşıyorum:

1. Bölüm:



2. Bölüm:


3. Bölüm:


4. Bölüm:


5. Bölüm:


6. Bölüm:


7. Bölüm:


8. Bölüm:



Bomonti Feriköy Bit Pazarı / Antika Pazarı'na Nasıl Gidilir?

Bomonti Pazarı'na ulaşım çok kolay.

Ben, Taksim'den metroya binip, Osmanbey'de indim.

Orada, bir arkadaşımla buluştum.

Mado Pastanesi'nin olduğu taraftaki sokaktan içeri girdik.

(Nişantaşı'na giden yolun, tam tersi yönü yani)

Antika pazarı, Cumhuriyet Mahallesi, Düzoğlu Sokak mevkiinde kuruluyor.

Adresi, navigasyona (Google Haritalar'a) yazarak da bulabilirsiniz.

Pazar günü kurulduğunu, bir kez daha tekrar edeyim.

Mado'nun sokağından içeri girip, biraz ilerledikten sonra, esnafa da sorabilirsiniz.

5-10 dakika yürüme mesafesinde pazara ulaşıyorsunuz, zaten.

MOC Bomonti adlı kafeye de çok yakın bir konumda.

Konumu, link olarak da Google Haritalar'dan paylaşıyorum:

https://goo.gl/maps/BmS5yUj8keaRb4Dn9


Pazardaki fiyatlara değinecek olursam; bit pazarı adına bakıp, aldanmayın.

Her şey, çok pahalı.

Ünlü figür oyuncaklara, peluş oyuncaklara, 300-350 TL gibi fiyatlar çekebiliyorlar.

Bu tip oyuncakların özel koleksiyoncuları olduğu için fiyatlar, oldukça yüksek.

Gerçekten antika olan ürünlerden bahsetmiyorum, bile.

Mc Donald's ve Burger King menüleriyle birlikte hediye edilen oyuncaklara bile 40 TL diyorlar.

Cem Yılmaz'ın, bir petrol istasyonu reklamında canlandırdığı,

"Peluş" karakterinin figür oyuncağına bile 120-130 TL fiyat biçiyorlar.


Yine de bu pazara, gezmeye gidilir mi?

Kesinlikle gidilir.

Tek olarak veya benim gibi bir arkadaşınızla birlikte, bu pazarı gezmeye gidebilir;

eski eşyaları inceleyerek ve onların hakkında konuşarak, keyifli zaman geçirebilirsiniz.

Bir pazar günü aktivitesi olarak, değerlendirilebilir, kesinlikle.


Videolarda yer alan ürünler ile ilgili yorumlarınızı da 

Youtube kanalımda, videolarımın altına yazabilirsiniz.

İlginizi çeken ürünler oldu mu?

Çocukluğunuzda oynadığınız oyuncaklardan gördünüz mü?

Eskiden, evinizde yer alan antika eşyalara rastladınız mı?

Youtube videolarımın altına, yorumlarınızı bekliyorum.


Bu pazara daha önce gittiyseniz veya bu yazıyı okuduktan sonra giderseniz,

aşağıya, yorumlara yazın, merak ederim. :)


Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)