17 Eylül 2022 Cumartesi

Beşiktaş Cumartesi Pazarı, İstanbul, 2 Temmuz 2022

 Beşiktaş Cumartesi Pazarı'na, ikinci gidişimde, daha çok verim elde ettim.

Bir arkadaşımla buluşup, ilk önce pazarı, birlikte gezdik.

Bir ara, hava o kadar sıcak oldu ve baktığımız Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho, Massimo Dutti, Uterqüe, Zara Home gibi markalarının yan kuruluşu olduğu, İspanyol tekstil şirketi) tezgahı, o kadar kalabalıklaştı ki

pazardan çıkmak ve nefes almak istedik.


Bunun için pazara yakın bir kafede oturup, birkaç saat sohbet ettik.

Akşama doğru, ben pazara geri döndüm ve Youtube kanalım için videolar çektim

ve biraz daha alışveriş yaptım.

Pazar için ayırdığım parayı, illa ki bitireceğim; bitirmeden rahat edemiyorum. :))

Benim gibi pazar videosu çekenler, bilecektir ki pazara tek gitmek, çok daha rahat oluyor

çünkü biriyle veya kalabalık bir grupla, pazara gittiğinizde, bir de onunla / onlarla ilgilenmeniz gerekiyor.

Ayrıca, siz bir tezgahta uzun süre kalmak isterken, arkadaşınız, o tezgahı hızlıca geçmek isteyebiliyor.

O yüzden, en temizi, pazara tek gitmek. :)


Pazarın bazı tezgahlarını toplamaya başlamışlardı ama yine de çekebildiklerimi,

sizlere göstermek için çekmeye çalıştım.

Umarım, keyifle izlersiniz.


Beşiktaş Cumartesi Pazarı'na Nasıl Gidilir?

Beşiktaş Cumartesi Pazarı, Beşiktaş Evlendirme Dairesi'nin hemen yanında yer alıyor.

Eğer, Üsküdar veya Kadıköy iskelesi tarafından gelecekseniz; lüks dükkanların, kafe ve restoranların yer aldığı, "Akaretler" tarafına gelince, sağ taraftaki "Şair Nedim Caddesi"ni dümdüz yürüyerek, sokağın sonunda yer alan pazara ulaşabilirsiniz. İskelelerin oradan, yaklaşık, 20-25 dakika yürüme mesafesinde.

Navigasyona veya Google Haritalar'a, 

"Beşiktaş Evlendirme Dairesi" yazarak da kolayca yol tarifi alabilirsiniz.


Pazar, iki katlı olarak geçiyor ama bence, rampa şeklinde, ara bir katı var.

Ara katta, çok güzel canlı saksı çiçekleri satılıyor.

Onlara da bakmanızı öneririm.


Sarı saten takım elbiseli, çılgın çorapçı da ara katta, tezgah açıyor ve çoraplarının desenleri,

renkleri ve kalitesi, gerçekten çok güzel. :) Fiyatları da fena değil.

En alt katta, meyve sebze satışı da var. Fiyatları, çok uygun diyemem ama artık, neyin fiyatı uygun ki?

Beşiktaş Cumartesi Pazarı'ndan, neler aldığımı, aşağıdaki, ürün inceleme videomda anlatıyorum:


Sizler, Beşiktaş Sosyete Pazarı'na gidiyor musunuz?

Gidiyorsanız; neler satın alıyorsunuz?

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)