29 Ekim 2019 Salı

Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun!

Cumhuriyet Bayramı tebriği paper faces butik

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun!

Cumhuriyetimiz'in kurucusu; Atatürk'ü, şehitlerimizi ve gazilerimizi buradan saygıyla anıyorum.

Kadıköy / Moda'da ve Göztepe'de dolaşırken gördüm ki;
üç gün öncesinden Türk bayrakları asılmış. Gerçekten çok duygulandım ve gurur duydum.

Ben de Türk bayrağımı, bir gün öncesinden astım yani siz bu yazıyı okurken;
penceremden aşağı doğru dalgalanıyor olacak.

Eskiden, 28 ekim günü, yarım gün tatil olmuyordu diye hatırlıyorum.
Sanırım bu da hafta sonu tatilini salı günkü tatil ile birleştirmek ve turizmi canlandırmak adına yapılmış bir hareketti. Ne diyeyim; tatili çok seven bir milletiz. :)

Bayramımızı, ülkemizi bölmeye çalışan, Cumhuriyet ve Atatürk düşmanlarına karşı,
daha bir coşkuyla kutlayalım!

Herkese sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)