21 Ekim 2019 Pazartesi

Özel Sipariş Siklamen Moru Eldiven

Bir müşterimin özel siparişi üzerine; 
"siklamen" çiçeği moru, jarse bir eldiven hazırlamıştım, geçenlerde, sizlerle de paylaşmak istedim.

 siklamen mor fuşya eldiven satın al

Renklere isim vermek zor bir konudur; daha önce bloğumda değinmiştim, bu konuya.
Kimi eflatun der, kimi fuşya pembe.. Bana göre; morun bir tonu, bu.

Orijinal adı; Fransızca olan "cyclamen" çiçeğinin mor veya pembe tonu; 
bu rengi tarif edebilmek için çok uygun, bana göre.

TDK, "kırmızıya çalan eflatun renk" olarak tanımlamış.
Bence, kırmızı ile uzaktan yakından bir alakası yok.

 siklamen moru fuşya pembe mor

Türkçe'ye "siklamen" olarak çevrilmiş;
hem Türk Dil Kurumu'nun çevrim içi sözlüğünden hem de Vikipedi'den kontrol ettim, rahatladım. 
Daha önce, birçok yerde, ben de yanlış yazmışım, meğer. Neyse ki benim gibi yanlış yazan ve telaffuz eden birçok kişiye rastladım, bugüne kadar. O yüzden de pek üzülüp sıkılmadım. :)
Yaygın yapılan bir yanlış bu, yani, anlayacağınız. Türkçe'yi ben kurtaracağım sanki! :)

 Slumdog Millionaire siklamen mor fuşya pembe

Gereksiz bilgiler ile kafanızı dolduruyorum ama kusura bakmayın.
Gün gelir, işinize yarar; "Slumdog Millionaire" tadında.. :)

Her neyse; konumuza dönelim..
Nişanlanacak olan müşterim, bana internetten ulaşıp; siklamen moru elbisesinin aynı tonunda bir eldiven sipariş etti. Bir de elbisesinin benzerinin fotoğrafını gönderdi.

Ben de kendisi için elbiseyle takım olarak, ilk fotoğraftaki eldiveni hazırladım.
Sonra da elden teslim ettim, çok da güzel bir yüzü vardı, buradan söylemek istedim. :)

Bu arada, artık elden teslimat kesinlikle yapmıyorum.
Satışlarım, sadece internet üzerindendir.
Lütfen, bu konuda ısrarcı olmayınız.

Sonra bu özel sipariş eldivenin parmaksız versiyonlarını da hazırladım.

Artık, özel sipariş de hazırlamıyorum çünkü
beni mesleğimden soğutan, yoran, üzen bazı "açıkgöz" müşteriler oldu.
Kurunun yanında yaş da yanıyor, maalesef.

 siklamen mor fuşya pembe eldiven parmaksız

Eldiven, Siklamen Moru, Parmaksız


Satın almak için:

 siklamen mor fuşya parmaksız eldiven

Eldiven, Siklamen Moru, Organze Fiyonklu, Parmaksız


Satın almak için:

 fuşya pembe mor siklamen eldiven

Nikah Eldiveni / Nişan Eldiveni, Fuşya Pembe Saten


Satın almak için:
Hazır olan, renkli eldiven modellerinden satın almak isterseniz ise;
"Zebramo" sitesinde bulunan "paper faces" mağazamdan,
 kredi kartınız ile hemen satın alabilirsiniz:

https://zebramo.com/users/3048962

 PTT Kargo kapıda nakit ödeme paper faces butik

PTT Kargo ile kapıda nakit ödemeli olarak sipariş vermek isterseniz; e-posta adresim:

pf.paperfaces@gmail.com

Herkesi beklerim!

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)