20 Ekim 2019 Pazar

Rainbow Hair / Gökkuşağı Saç

 rainbow hair gökkuşağı saç

Gökkuşağı:

"Düşmekte olan yağmur damlacıklarında güneş ışınlarının kırılıp yansımasıyla gökyüzünde oluşan yedi renkli, kemer biçimindeki görüntü, alkım, ebekuşağı, ebemkuşağı, eleğimsağma, hacılarkuşağı, meryemanakuşağı, alaimisema"

diye tanımlıyor, TDK Güncel Türkçe Sözlük.

 rainbow hair gökkuşağı saç

Yoksa; gökkuşağı, bir unicorn yelesi miydi? :)


 rainbow hair gökkuşağı saç

Sanırım, bu rainbow hair (gökkuşağı saç) trendini ilk başlatan kişi,
unicornlardan esinlenmiş. En azından, ben öyle hissettim. :)

 rainbow hair gökkuşağı saç

Çocukken, Barbie bebek saçlarına özenerek büyüyen kızlar için biçilmiş kaftan bir trend. :)

 pride barbie rainbow hair gökkuşağı saç

Bu Barbie saçı gibi güzel örnekleri, sizler için her zamanki gibi Pinterest'ten bulup, derledim.

 rainbow hair gökkuşağı saç

"Dalgalı saçlarda, gökkuşağı saç nasıl görünür?" diye merak edecek olanlarınız için
 yeterince örnek paylaştım, sanırım. Bitti mi? Bitmedi.. :)

 rainbow hair gökkuşağı saç

Renkli gökkuşağı saçlar, örülünce nasıl durur diye merak edenleriniz de olacaktır diye düşünerek;
birçok örgü model görseli de buldum. Merak etmediyseniz de edin artık bir zahmet ya da etmiş gibi yapın; o kadar uğraştım. :)

 rainbow hair gökkuşağı saç

Açık kumral saç rengine sahipseniz, gökkuşağı renkli çıtçıtlardan kullanmayı tercih edecekseniz;
böyle bir görüntüye sahip olabilirsiniz.

 rainbow hair gökkuşağı saç

Uzun saçlarda, gökkuşağı rengi boya ve örgü, gerçekten de çok hoş duruyor.

 rainbow cartoon character


 rainbow hair gökkuşağı saç çiçekli taç

Çiçekli taç ile gökkuşağı saç ile bohem bir görüntü yakalamanız, çok kolay.

 rainbow hair gökkuşağı saç

Saçlarınızı gökkuşağı rengi boyamayı planlıyorsanız;
en üstte hangi rengin yer alacağını planlamanızı tavsiye ederim.
Pembeden sarıya, yeşilden maviye doğru bir geçiş mi yapacaksınız, örneğin?

 rainbow hair gökkuşağı saç

Yoksa; dipler, koyu mavi olacak şekilde; 
yeşil, sarı, turuncu, sarı ve kırmızı sıralamasını mı kendinize daha çok yakıştırırsınız? 

 rainbow hair gökkuşağı saç

Bana soracak olursanız; çoğunluğu koyu kahverengi saç rengine sahip Türkler için diplerin koyu renk olması daha avantajlı olur çünkü böylece dip boyanız gelse de çok sırıtmaz. :) 
Kuaföre koşmadan bir süre daha idare edebilirsiniz. Bkz: İdare edemem, anne. :)

 rainbow hair gökkuşağı saç

Siyahi bir tene sahipseniz; gökkuşağı saç, kesinlikle muhteşem duracaktır.
Bir pop star görünümüne bürünmeniz, çok mümkün.
Siyahlar da ne yapsa; yakışıyor, arkadaş. :)
Ses güzelliklerinden bahsetmiyorum bile. Zaten, şu anda konumuz bu değil. :)

"Zenci" değil, "siyah" dedim, farkındaysanız.
"Zenci" kelimesi, İngilizce'de "nigger"a tekabül ediyor ve siyahlar tarafından, hakaret olarak kabul ediliyor. Sadece, bir siyah, başka bir siyaha "Hey nigger" diye hitap edebilir. Siyah tenli değilseniz; "Siyah" tenli birinden bahsederken; İngilizce'de "black" demeniz, çok daha uygun olacaktır. Sayemde, ırkçı damgası yemekten kurtuldunuz. Hadi, yine iyisiniz; genel kültürünüze bir tuğla daha ekledim. :p

 rainbow hair gökkuşağı saç

Sarışınlar da gökkuşağı saç modasını uygulamak için çok avantajlı, bence.

 rainbow hair gökkuşağı saç

Özellikle platin sarı saçlara, gökkuşağı rengi boya veya takma saçlar, çok yakışıyor.

 rainbow hair gökkuşağı saç

Saçınızın tamamını gökkuşağı rengine boyatmak yerine;
kendi saç renginizin altında belirli bir bölümde kullanmak, hem daha cool duruyor hem de canınız istemediği zaman kolayca gizlemenizi sağlar, bana göre.

 rainbow hair gökkuşağı saç

Hem de gizemli bir hava katıyor. Gizem, iyidir.
Öyle her anınızı sosyal medyada; Instagram'da, Facebook'ta falan paylaşmayın.
Biraz merak etsinler, sizi. :)

 rainbow hair gökkuşağı saç

Gri saçlar da bir ara çok moda olmuştu.
Halen gri saç rengi kullanıyor ve bir değişiklik arayışındaysanız;
biraz da gökkuşağı renklerini deneyebilirsiniz, bence.

 rainbow hair gökkuşağı saç

Heraklitos'un ünlü "Değişmeyen tek şey, değişimin kendisidir" sözünü de buraya bırakıyorum.
İhtiyacı olan varsa; alsın. :)

 rainbow hair gökkuşağı saç

Morun maviye çalan koyu tonlarına da gökkuşağı renk detayı, nefis olmuş, doğrusu.

 rainbow hair gökkuşağı saç

Mor rengi, bir zamanlar çok seviyordum ve o kadar çok mor giysim, aksesuarım vardı ki;
herkes "Moru çok mu seviyorsun?" gibi zeka pırıltısı barındıran sorular soruyordu.
"Yok, nefret ediyorum mordan. O yüzden her şeyim mor!" diye cevap veresi geliyor insanın ama yapmacık bir şekilde gülümseyip; "Evet, ehi ehi" şeklinde cevap vermeniz gerekiyor, bu toplumda. Onlara istedikleri cevapları verdiğiniz zaman, sizden iyisi yok.
Ee, o zaman istediklerini verelim, madem.

 o zaman dans renk karikatür


 rainbow hair gökkuşağı saç

Gelelim mavi saçlaraa..
"Mavi Saç Trendi" başlıklı bir blog yazısı yazmıştım, uzun süre önce.

Buradan okuyabilirsiniz:


Sonra, "Vay efendim, ben hiç görmedim. Ben kaçırmışım.." vesaire olmasın. :)

 rainbow hair gökkuşağı saç

Gökkuşağı renginde boyanmış saçlarım ile düğün topuzu diğer adıyla; görümce topuzu yaptırırsam; 
nasıl durur diyenleriniz vardır diye de bu örnekleri buldum. Her şey, halka hizmet için. :)
Zaten, bir İstanbul Büyükşehir Belediyesi bir de ben. :p

 rainbow hair gökkuşağı saç

Bir de yataktan kalkınca, kolay bir hareket ile iki saniyede toplanmış, dağınık topuz vardır, bildiğiniz gibi. :) Bazı kızlar, bunu,saçın arasına; kalem veya boya fırçası sokarak yapar ki;
"Az önce çalışıyordum da elimde kalem vardı; saçımı hemencecik topladım" imajı yaratır.

Aa, ince boya fırçası ile topuz yapan kız hiç görmediniz mi? Büyük eksiklik. :p
Ben gördüm. Bu gözler neler gördü? Tey tey tey.. :)

Neyse, konumuzu toplayalım ve Sponge Bob (Sünger Bob) ile güzel bir final yapalım. :)

 Sponge Bob Sünger Bob gökkuşağı rainbow

Sizler, gökkuşağı saç trendi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı bekliyorum,

Sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)