25 Ekim 2019 Cuma

Kuru Kafa Dövmeler

 kuru kafa dövme

Halen dövme yaptırmak isteyip de yaptırmayan biri olarak;
gözüme çarpan birkaç kuru kafa dövmeyi, sizlerle paylaşmak istedim.

Bu blog yazımda, sizler için
çok görülmüş, sık tercih edilmiş, alışılmış örnekler yerine;
daha sıra dışı dövmelere yer vermeyi uygun buldum.

Yukarıdaki siyah gül motifi ile birleştirilmiş, yarım kuru kafa deseni,
kol arkasında, oldukça hoş ve farklı görünüyor, örneğin.

 kuru kafa dövme gül kelebek

Kuru kafa deseninin korkutucu görüntüsüne kontrast (zıt) olan; güller, çiçekler ve kelebekler,
bu bacak dövmesine ilginç ve romantik bir hava katmış.

 kuru kafa dövme gül bacak için

Üst bacakta yer alan dövmeler, özellikle mini etek ve şortlar ile çok çekici görünüyor.
Bu şekilde dantel gibi bacağı saran dövme modelleri, çok zarf bir izlenim yaratıyor, bana göre.

Acıya dayanıklıysanız, cesaretiniz ve bütçeniz de varsa; 
bu yukarıdaki gibi bir kuru kafa dövme modeli tercih edebilirsiniz.

 kuru kafa dövme çiçekli pijama

Elinde gülen suratlı içki şişesi, ağzında sigara olan, çiçek desenli, şortlu pijamalı
bu iskelet de çok eğlenceli görünüyor, doğrusu. :)

Bu arada, sigara içmeyiniz, lütfen.
Ben hayatım boyunca hiç sigara içmedim ve kendimle bu konuda gurur duyuyorum.
Sigara izmaritlerini de yere ve denize atarak; çevreyi kirletmeyin, n'olur.

Neyse, konumuz devam edelim.. :)

 kuru kafa dövme iskelet sevgili dövme

Neşeyle dans eden iskeletler ise; sevgili dövmesi yaptırmak için çok uygun, bence. :)
İki kola veya bacağa da uygulanabilir, tabii ki.

Daha fazla dövme fikri için Pinterest'te yer alan "Tattoo / Dövme" panomu takip edebilirsiniz:


Sizler, kuru kafa dövmeler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı bekliyorum..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)