8 Ekim 2019 Salı

Zalim İstanbul Dizisi

Kanal D'de yayımlanan Zalim İstanbul Dizisi'ni izliyor musunuz?

 Zalim İstanbul Dizisi Kanal D

Bu aralar, çevremdeki herkes bu diziden bahsediyor.
Google arama sonuçlarında da en çok arananlar listesinde en üst sıralarda çıkıyor.

Buna rağmen; dizinin reytinglerinin düşüp, sonra biraz yükseldiğinden bahsediliyor.
Bence ölçülebilen reytingden çok daha fazla izleniyor.

 Zalim İstanbul Dizisi Kanal D

Ben de oyunculuğunu, daha önceden çok beğendiğim Fikret Kuşkan'ı görünce;
daha ilk bölümünden bu diziyi izlemeye başlamıştım.

 Zalim İstanbul Dizisi Kanal D

Düzenli olarak izlediğim yani takip ettiğim, nadir Türk dizilerinden biri, Zalim İstanbul.

Dizinin cast (oyuncu) seçimini çok başarılı buluyorum.

 Zalim İstanbul Dizisi Kanal D

Belki şaşıracaksınız ama dizide yer alan genç oyuncular, pek ilgimi çekmiyor.

 Zalim İstanbul Dizisi Kanal D

İşte üç favori oyuncum!


Her üçü de o kadar karakterli yüzlere sahip ki; hepsinin hastasıyım.

 Zalim İstanbul Dizisi Kanal D Deniz Uğur Seher karakteri

Deniz Uğur, "Seher" karakterini canlandırıyor.

 Zalim İstanbul Dizisi Kanal D Fikret Kuşkan Agah

Fikret Kuşkan, "Agah" karakterini canlandırıyor.

 Zalim İstanbul Dizisi Kanal D Mine TugayŞeniz karakter

Mine Tugay, "Şeniz" karakterini canlandırıyor.

Zalim İstanbul Dizisi'nin son bölümünü aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz:


Sizin favori oyuncunuz veya karakteriniz, hangisi?

Yorumlarınızı bekliyorum,

Sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)